Godmorgon 18.6
Ledig dag idag. Inga möten eller samtal. Inget som jag bokat upp mig på. Skulle vara hemma hela dagen med jag får inte till stickningen som bilden visar så jag måste fara in till stan för att få hjälp.
Vad hittar ni på idag?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hej Här är det "slappar dag". Ska sitta lite i solen och seda ska det rensas upp bland all som samlats under vintern.
Sol? Vad är det? 😃
Jag skall försöka att rita upp mina flickor på ett papper. Tavlan kommer min ex-man och barnens far få i födelsedagspresent. Kan inte fortsätta sticka just nu eftersom jag inte vill göra något som jag sedan måste repa upp.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Solen är den där starka lampan i de blå. Sitter man länge framför lampan blir man gyllenbrun som en nygrillad kyckling. Hur har ni det ved vädret på dom vackra öarna mellan Sverige o Finland? Har våren varit kall som här på fastlandet?
Just nu regnar det och det har inte varit många soldagar ännu. 😕
Fastlandet för mig är Finland. Men jag tror du menar Sverige va?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Idag är det bara jobb och jobb som står på schemat. Först frilansandet, sen ska jag skriva på en novell jag hoppas bli klar med snart. Och så ska vi handla för imorrn har vi bjudit in vänner på grillkväll. Kanske hinner jag med lite träning däremellan också. Jag hoppas det, för mina ben värker och skulle behöva röra på sig.
Här kom jag nyligen hem från jobbcoach och funderar på om man ska sätta sig ute någon stans med en bok. Härligt väder i Norrköping, känns lite tråkigt och sitta inne då.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Hela dagen har det känts som om det varit helg bara för att jag inte har något inbokat idag. Annars brukar mina veckor vara fulla med möten, samtal och annat.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *