Mors dag
Idag är det mors dag har du tänkt och fira den och hur i så fall?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Skall plocka liljekonvaljer till mamma, det är det enda hon vill ha!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag är själv mamma, men mina barn är så små så de vet inte vad "mors dag" är. Men jag får teckningar och kramar varje dag ändå😃
Min egen mamma sitter på LPT på psyk, så där jag får man inte ta med några blommor eller presenter in. Nu brukar jag inte fira henne så det spelar väl ingen roll.🤔
#1 blommor är alltid trevligt. 🙂
#2 Tråkigt! vad har du gjort för din mamma tidigare? Man behöver inte alltid ge en massa saker. det kan räcka med ett besök, men vet ej om de får ta emot besök.
Firade mor igår lördag. Hon hade beställt på att bli bjuden på trädgårdsmässa o finare middag. sen fick hon några småsaker av mig, fast sånt skulle hon ha fått även utan en speciell dag för det.
Hoppas ni har en fina dag alla.
Har haft en bra dag även att jag inte kunnat fira mamma. Åt på china restaurang och tog en sväng på stan och shoppade lite. Men ringde i alla fall min mamma och pratade med henne, alltid något. 🙂
Hoppas att ni andra har haft en bra mors dag!
Jag och morsan bor i olika städer, så jag skickade bara ett sms åt henne 😛
#6 känner igen det där, men lider inte. Hur långt har du till din mamma?
#7 Nej, jag lider inte heller av det. 130 mil, hon bor i Kiruna och jag i Stockholm, så det är en bit.
#8 det var en bra bit ifrån varandra. Jag har min mamma i Göteborg sedan ett år tillbaka och det är en bit dit också.
#9 Okej! Jo, det är ju också en bit.. Bodde på Orust förut :-)