Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1128 ggr
PiganX
0

Fredag 19/4-13

Hej på er underbara medlemmar, jag har inte varit särskilt aktiv senaste tiden och det märks på sajten.. 😞 Men det ska vi bättra på! 

Sommaren börjar sakta men säkert närma sig, blir varmare ute och fler och fler insekter kommer fram. Jag som verkligen hatar spindlar har ju alltså vääldigt mycket ångest över att behöva gå ut just nu haha! Nån som har några bra tips på hur man kan få bort spindlar från sin altan? Vore väldigt tacksam för tips.. 😐 

Hur är allt med er? Vad gör ni? 

Ta hand om er. 🌺

[Tuulikki]
0

Åååh har sett massa äckelspindlar och helt sjukt stora, jätteäckliga skalbaggar🤮Mamma ska köpa nåt slags nät man kan sätta vid alla fönster så inga kryp kommer in i alla fall. Tur det! Förra sommaren hade jag spindelhotell på mitt rum..

Själv mår jag så himla bra just nu! Går runt och ser ut som en liten sol. Känner mig inte lika ensam/nere för tillfället och det är så skönt! Hoppas bara på att detta håller i sig länge nu😊

Hur mår du själv?😃

PiganX
0

Ja skalbaggar har jag inte sett, tycker inte heller att de är lika äckliga som spindlar. Det äckliga med spindlar är ju att många av dem är sjuukt snabba, plus att dom spinner nät också. Tar jag lite papper och ska mosa den så kanske den hinner spinna värsta nätet mot mig eller flytta sig nånstans vars jag inte har kontroll över den? Haha vilka tankar.. Usch!! 

Skönt att du mår bra, det gör jag med! Känner mig dock lite ensam eftersom jag varit ensam hemma flera dar med bara hundarna, men idag kom farsans tjej hit så nu är det inte lika ensamt. Och om en vecka åker jag till Kiruna (staden jag är uppfödd i) så då får jag träffa mina underbara vänner och min flickvän också. Lär vara ännu lyckligare då.. :-)

[T-Johan]
0

Psykologisk krigföring mot spindlar funkar bara på "hemmafronten". Konventionell krigföring är ineffektiv. Lär av Vietnamkriget, "kemisk krigföring". En burk Radar och en gasmask!

Pelle Långlös
0

Felicia: Jag lider med dig för jag har samma fobi och det är samma sak varje år. Jag håller mig inne typ dygnet runt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

#4 Skönt att man inte är ensam iallafall.. Är verkligen hemskt, och himla tråkigt ibland när man gärna vill vara utomhus. 😮