Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1008 ggr
Pelle Långlös
1

Godeftermiddag 11/1

Fredag idag. Har garit hem med min favvo-kp och lämnat och hämtar grejer på förmiddagen. Har bland annat häntat mina hörlurar och gu så skönt det är att lyssna på mitt favoritband igen, och på hög volym. :-) Verkligen avslappnande. Tja kanske inte avslappnande men kroppen och själen mår bra och slappnar av fast jag dansar till musiken. Imorgon skall jag få träffa mina flickor igen. Har inte sett dom sen i julas. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Zorita]
0

Jaaa vad skönt med fredag! Ikväll ska vi fira med kyckling tajine och det ska bli så gott. Mycket jobb som jag lyckas inte göra för att jag är lat och trött. Har ont i kroppen för jag måste ha sovit fel. Men det blir nog bra för nu är det snart helg!

[T-Johan]
0

Ni verkar ha det bra förspännt till helgen. Det missunnar jag Er inte. Man behöver lite extra, lite guldkant för att orka vidare. Själv har jag infuensa, trött som tusan. Men det gör inget för kylen är full. Och fruktfaten är fyllda. Och ölen är i kylen. Som pricken över i:et hade dom utför- säljning på lösvikts godis 29 kr/kg. Så jag köpte ett havt kilo lakrits- godis i olika sorter. Jag höll på att glömma tre vinerbröd som bara ville följa med mig hem. Och då är det svårt och hjärtlöst att låta dom vara kvar i affären, eller hur. Nu är det helg, skönt!

Monsva
0

Själv gillar jag bara varannan fredag kväll eftersom jag jobbar varannan helg. Och i morgon ringer klockan 5.00 så att jag ska hinna med frukost o morgontidning samt en ordentlig hundpromenad. Sen väntar jobbet kl 07.Rynkar på näsan

Önskar er alla en så bra helg som möjligt!

signemo
0

Gokvälle alla vänner här. Här sitter en slappis. trött efter veckan.

JAg förstår dig Ylva. När jag har sprängande huvudvärk. Då sätter jag på högsta volym. Då klarar inte huvudet att tänka och huvudvärken lättarSkrattande

Ha en go kväll allesamman. Kram

Var rädda om varandra

Pelle Långlös
0

Coolt att huvudvärken försvinner med hög musik. Johan krya på dig.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

signemo
0

Ja visst är det.  Hade ordentlig huvudvärk en gång när jag  körde hem från jobbet. Nästan så jag inte ville köra. Fick för mig att sätta på radion på högsta volym för att splittra spänningen. Det funka. Brukar göra så hemma också  om jag får sån huvudvärk. Tur jag bor på landet Skrattande.

Det är troligen spänningshuvudvärk jag har och hjärnan klarar väl inte att tänka eller spänna sig  när det dunkar högt. Ja inte vet jag, Men huvudvärken lättar och det räcker för migSkrattande

Var rädda om varandra

[Betleguise]
0

Spännande att huvudvärken försvinner med hög musik. Jag har aldrig testat det då jag blir antsy om någon har för högt ljud på tv. Men, kanske värt att testa. Ska det vara riktig hårdrock eller bara what ever you like musik?

Äntligen fredag, eller ja det har varit en lugn vecka och det känns riktigt, riktigt skönt på jobb så tror det kommer att gå jättebra. I helgen blir det som vanligt lite trav men även vila. Efter julledigheten är man ju hur trött som helst idag. Ikväll blir det lugn och ro, lite plugg inför travet och kanske lite Stargate. Nu har jag dock sett Heroes part 1 och 2 (season 7) så då är liksom spänningen slut Rynkar på näsan

Får också se om jag kan hitta nån lämplig föda att få till.

Betleguise, betleguise, betleguise (fast då stavas det Beetlejuice)

signemo
0

Jag brukar få noja för högt ljud annars.  Men just om huvud dunkar. Tror inte det har betydelse vad. Bara det dunkar högt så man inte orkar tänka

Var rädda om varandra

VilmaKristina
0

Jag är helt slut, hade 900 + present kort på Hööks som jag gick lös med inne i massa hästbutiker idag. Att känna att man kan plocka åt sig något utan att fundera på prislappen kändes smått konstigt, borstar kostar inte så mycket så blev väl bara sugen på att ta en titt för jag visste att kammar var billiga. Glad

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.