Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 769 ggr
Pelle Långlös
0

Goddag 10/1

Torsdag igen. För mig känns det som fredag. Hihi. Har varit ute på en promenad nu på förmiddagen med en personal. Skönt. Ryggen känns bättre iaf. :-) Nu skall jag vila på maten och sen blir det ett pass med vikterna.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

Ja nu närmar vi oss helgen. En vanlig helg Glad.

Hoppas vädert blir fint bara för jag vill gärna ut och röra på

mig lite.

Har inte funderat på maten än, om det inte finns några bra

extrapriser blir det nog en "falukorvs-helg". Man kan göra

mycket godis på en falukorv.

Kul att rygen känns bättre Ylva. Värk är annars ett "gissel".

[Zorita]
0

Åh det ska bli skönt med helg! Jag har lagt in ett ord för att ta oss till "hundstranden", vilket är en bit av strand där hundar får vara. Även nudister haha.

Idag är en tråkig dag. Jag är lite sjuk och har en massa tråkiga arbetsuppgifter som jag inte vill göra Tungan ute Jag ska jobba ikväll också med att spela in en YouTube video från spelet Aion. Så det blir dataspelskväll alltså. Inte helt fel. Får hoppas jag håller mig vaken efter 9, det lyckades igår och helt plötsligt är kvällen inte bara mat och säng! Ok, kvällen var bara mat, tv serie och säng, men ändå! Fler avsnitt!

[Qimsid]
0

Jag är nedstämd och oinspirerad idag. Vill helst gå tillbaka till sängen.

[Betleguise]
0

Har inte hunnit känna efter hur dagen varit. Var sent uppe i morse och det blev lite stressigt så hela dagen har mest varit stressad.

Precis hemkommen från jobb nu, ska kasta i mig lite rester från igår och sen ska jag iväg klockan sju igen. Hoppas dock vara hemma till tio så jag får i mig tillräckligt med sömn.

Ha det gott ikväll,

B

[T-Johan]
0

#3 "Vill helst gå tillbaka till sängen." Gå tillbaka……..måste man gå ur den varma goa sängen över huvud taget? Stanna kvar vet jag och låt "karlsloken" pyssla om dig. Du mår bra av de och han får möjligheten att visa vilken "sjutusan till kar" han är. Då växer han. #4 Rester är gott!

[Qimsid]
0

#5 haha, nej nej, så kul blir det inte. Och när jag mår såhär vill jag helst vara själv och varken han eller jag är något för o pyssla om =)

[T-Johan]
0

Qimsid, lite kärleksfull omtanke mår man bra av. Både att ge och ta emot.