Shutdown
Har stängt av allting nu. Känner ingenting. Har inga känslor kvar förutom tomhet. Skar mig själv i benet igår för att se om jag kände nånting men det gjorde jag inte. Jag vill ha ett slut. Jag klarar inte det här längre. Vill göra slut på allt en gång för alla. Blir inte bättre av dom två jag älskade inte förstår. Den ena unviker mig när jag blir deprimerad för han klarar inte av det och den andra bara svarar "oki" eller "det var inte bra" till allt jag säger. Sade upp kontakten med dom båda här om dagen. Vill inte ha någon där för mig ifall jag skulle göra något dumt så dom får dåligt samvete. Det enda jag kan känna kärlek till just nu är min spritflaska.
Kära Du. Jag kan inte veta hur du känner. Däremot vet jag precis hur man känner sig i hur man mår när en vän , eller granne eller släkting tagit sitt eget liv.
Det är en rent helvete.
Inte ha dåligt samvete. Ja det kan Du glömma.
Så jag skulle vilja be Dig om en sak. Snälla fina Du, för Du är fin, vad Du än tror. Du har så otroligt mycket mer att uppleva i livet. Att upptäcka, bara Du tillåter Dig att se det. Tillåter dig att se det fina inte bara det jobbiga och det som har hänt.
Utan det nya spännande fina häftiga som sker framåt i livet.
Ta hjälp, kräv att få bli inlagd, eller gå ut på en promeanad var morgon. varje dag, le åt minst en person. om du bor i en stad, öppna dörren för minst en. Du skall se att du får ett leende tillbaka någon av gångerna.
En gång kom en person fram o tacka mig för att jag log.
Nu tycker du att jag inte är kokt o inget fattar. Det må vara så. Bara Du är rädd om Dig.
Du får gärna skriva vidare här eller pm:a mig
Kramar från mig
Var rädda om varandra
Känns som det är försent att skaffa hjälp nu. Har försökt i 6 år men inte lyckats. Jag vet att jag inte kommer ta emot hjälp om jag får det nu. Jag förtjänar det inte
Det klart Du förtjänar det. Du är värd så mycket. Det gäller att inte ge sig. Sen blir man en dag mognare i livet för var dag.
Och det skall jag säga som ena dagen är helbarnslig o andra dagen gammal o vis.. Fast det är nog en bra kombination om jag får säga det själv
Du kommer att ta emot shjälp, men du har kanske inte bestämt vilken dag du vill lita på nån annan.
Du förtjänar det. Kom på en sak och jag får be om ursäkt för att jag är impulsiv. Kan Du inte skriva var dag och sen skriva ut det som en bok eller häfte.
Var rädda om varandra
Skrev dagbok när jag var mindre men det gick ju rätt åt helvete då alla mina syskon skulle läsa den hela tiden och använda boken information som hot för att jag skulle göra saker åt dem. Vågar inte skriva någon dagbok igen
Nu har mitt jävla kuk ex snott min tequila flaska :@ Bad hans flickvän se efter den och nu har hon gett honom den -.- I don't wanna live on this planet anymore
Skriv på datorn. Jag har inte en susning, men kan man inte lägga in lösenord.
Vad sjutton skall Du med Tequilaflaskan till, Du skall skriva nu, skriv här.
Vad har DU för drömmar om att hitta på i livet.
Jag skulle vilja ha ett Bed and breakfast, töntigt nej då, vore bara kul.
eller så skulle jag vilja tågluffa.
En annan tokig dröm jag haft är att hoppa fallskärm. och det hat jag gjortnu. Det var häftigt.
Var rädda om varandra
Har ingen egen datorn. Hade väl tänkt dricka tequila men då får det väl bli Hembränt istället. Har inga drömmar. Har aldrig haft några heller
Äh, det smakar nog inte gott. Gör 5o situps eller fortsätt att göra det tills anfallet att dricka hembränt gått över. En inte fullt så ansträngande alternativ
är att skriva lite här.
Sen får Du fundera på vad du skulle vilja drömma om..Sätt igång, nu.
KOm på en sak till jag drömmer om. Jo en speciell fåtölj.
Annars drömmer jag om att min dotter blir lycklig med sin kärlek och att sonen hittar en kärlek och att de är lyckliga i sitt liv.
Var rädda om varandra
Kom på en sak, jag vet inte om det funkar. Man kan ju ha låsta trådar, som hemliga rummet .
Kanske kan man ha en låst tråd som bara man själv och de man tillåter kan läsa. Borde man kunna kolla. Då kan Du skriva där.
Var rädda om varandra
Jag är för fet för att göra situps. Jag ska fortfarande dricka. Skadar snart någon annan allvarligt eller mig själv. Blir så jävla trött på att folk inte kan respektera mina saker. I hate my life.
Fet, Glöm det, Alltid nån cm man kan lyfta på nacken. . Om man inte är så lat som jag är.
Javisst drick du. Men det verkar sjutton så onödigt när du nu kan välja.
Varför skall du skada någon. Vänd på det, istället för att slå eller annat gör nått bra. Har du snö utanför, bygg en snölykta. som nått barn får glädje av när den upptäcker det imorron.
Eller koka en kopp vatten te eller kaffe och sätta dig ner drick och dröm om en grön äng , där du ligger och tittar upp mot molnen. och ser en humla surra förbi.
Vad är det som folk inte respekterar?.
Var rädda om varandra
troligen har du tröttnat på att jag skriver här.
Men innan jag kojar, passar jag på att önska dig godnatt och en skön natts sömn.
Kram på Dig
Var rädda om varandra
Folk respekterar varken mig eller mina saker. Dom snor pengar från mig i skolan och tar mina cigg. Jag har tröttnat.
Gomorron. Låter inget vidare, vad sjutton tillåter skolan det.
Har en gammal klasskompis. Som hade en jobbig uppväxt, men min klasskamrat hade nog tur.
Dels så trivdes alla i klassen så bra tillsammans. Sen hade vi en klassföreståndare som var kanon. Han var ett stöd för alla.
När vi hade en klassåterträff ställer sig min klasskamrat upp, håller ett litet tal och tackar klassföreståndaren för att han höll ordnning på min klasskamrat. Med det menade han. att han visade uppskattning att han respekterade men också att han krävde att klasskamraten uppförde sig mot andra som han själv ville bli bemött och han krävde att vi försökte göra vårt bästa på lektionerna .
Min klasskamrat sa att hade inte vår klassföreståndare varit som han var så hade inte min klasskamrat stått där och hållit tal. Jag tror tårarna kom på alla.
Alla barn o ungdommar borde bli bemötta på detta sätt
JAg tror på DIg och att Du kommer ur det liv du lever nu.
Du låter så ledsen, arg och jag vet inte om du litar på någon.
JAg hoppas att Du tar mod till Dig och uppsöker någon, det kan vara inom vården , nån lärare , granne, eller annan person, som du har en liten gnutta förtroende för. Eller som du vet att andra har förtroende för
Be om hjälp, tala om att nu vukk du så gärna leva ett liv som ger glädje o värme.
Ett liv sbestår av så mycket.
Det är glädje, sorg, om vart annat. Det är det som är ett liv.
Ser fram emot att läsa ikväll vad Du gjord av just dena dagen.
Själv skall jag pyssla lite, skjutsa sonen till ett tåg, bjuda några snickare på mat och så slappa förståss, jag är ju ledig denna veckan
Många varma morronkramar till dig
Var rädda om varandra