Jul...
Vill fira jul med min pojkvän men vi kan inte vara hos han då hans morsa hatar mig och trakasserar mig. Frågade min pappa om vi kunde vara hos han men han ville inte ha massa främlingar hos sig som inte tillhör familjen -.-" Han tillhör min familj! Nej så blir ingen jul för mig. Ska supa istället.
Ps. Random inlägg
Kul och se Dig här igen, Wizzyaw. Häng inte upp helgens alla dagar på Din pojkvän. Det brukar inte bli bra det heller. Se om det inte finns en möjlighet att göra något positivt där Du är, med dom som Du har omkring Dig. Om Du gör något för dom, kommer Du att känna Dig mer nöjd. Tycker Du att dom inte är "värda" de? Då har Du möjligheten att visa Din styrka att; "jag står över era knepigheter". Vad jag inte riktigt förstår är att "supa" skulle vars ett alternativ. Då förlorar Du allt och gör bort Dig som människa. Ser Du inte de "destruktiva" i att "vanemässigt" supa? Jag menar de bygger inte upp Dig. Du utvecklas inte som person. Eller är det bara ett "hot", "rop på hjälp"?
wizzyaw. , låter inte som bra alternativ något.
Varför inte bara ha det mysigt tillsammans med Din pojkvän. Kanske lyssna på lite go musik, ni tycker om, Äta något gott. Tända några värmeljus
En tanke jag har som jag själv skulle velat göra. Är att hjälpa till på något ställe där de serverar julmat till de ensamma. kanske uteliggare m.m.. Det skulle verkligen vara jul för mig att få göra det
Kram
Var rädda om varandra
Synd att det är så.. Varför gillar inte hans mamma dig?
Ta hand om dig. Kram!
3# jag vet faktiskt inte. Hon tycker jag är kaxig, bortskämd och otrevlig. När jag har varit där säger jag inget, pratar inte eller något för hon skrämmer mig och får mig att vilja ta självmord. Nu senast när min pojkvän kom till mig såg jag att kärringa hade skrivit "se upp så du inte får skabb" till honom -.-