han är peddo!
Eller vad man nu ska kalla det för. Min pappa försöker anställa folk som ska jobba åt han på gården men egentligen vill han bara få dom i sängen. Tjejerna han anställer är inte från samma land som han och dom ska vara ca 18-25 och smala annars anställer han inte dom. Går dom inte med på att ligga med han får dom sparken. Dom får även jobba svart i norge och många har även inte fått sina pengar. Han har nu lagt ut en annons på hastnet.se eller vad det nu heter och jag har försökt anmält den men utan resultat. La även ut en varning på foruet där men då kom ju såklart en brud och påstod att hon visste vem han var och att han inte alls var pedofil. Vad ska jag göra? Ps. detta var den korta versionen.
- Redigerat 2022-03-04 00:14 av [Tismon]
Nehepp ingen som har något svar "/ känner skuld till tjejerna då han är min far. Bor hos han nu och varnar alla tjejer som kommer dit.
// kommentar borttagen av admin. Försvarande utav en pedofil är inte ok
hej
- Redigerat 2022-03-04 00:00 av [Tismon]
// kommentar borttagen av admin, användare påstår att människor under 18 inte ska skyddas eftersom man är byxmyndig vid 15. Detta är ingen ok kommentar
- Redigerat 2022-03-04 00:01 av [Tismon]
Enda problemet är att jag inte kan visa att det är jag som skriver eller gör något mot han då jag bor hos han. Blir utslängd då
// kommentar bortagen av admin, de tar upp saker för att ts inte ska vilja skydda tjejerna ts pappa anställer. Denna text är inte ok
- Redigerat 2022-03-04 00:03 av [Tismon]
lägg in det på FaceBook. så att alla kan se det. eller så skriver du till alla dina vänner(hoppas att du har FaceBook) och ber dem att sprida detta på FaceBook.
// kommentar borttagen av admin. Användaren har åsikter som inte tolereras idag
hej
- Redigerat 2022-03-04 00:04 av [Tismon]
//kommentar borttagen av admin. Användaren ber ts att låta sin pappa att fortsätta utnyttja inga tjejer. Detta är inte ok
- Redigerat 2022-03-04 00:05 av [Tismon]
//kommentar borttagen av admin
- Redigerat 2022-03-04 00:06 av [Tismon]
Skulle inte kalla någon äldre pedofil om dom bara är tilsammans men min pappa försöker ju få tjejer som är bra mycket yngre än han (han är runt 60) i säng mot deras vilja bara för att de får bo där gratis och ett får ett bra jobb. Det är detta jag tycker är fel. Enda anledningen att han inte går på oss barn är bara för att han vet att vi skulle säga det direkt. Har även fått veta att han höll på att få fängelse eller liknande för att han antastade en 16åring när jag bara var 4år.
//kommentar borttagen av admin, det är aldrig ok att uppmuntra någon att fortsätta sexuellt utnyttja någon annan
hej
- Redigerat 2022-03-04 00:07 av [Tismon]
Ett tillägg. Vill du veta mer exakt om du kan göra något så ställ frågan inne på brott ifokus. Värden där är rätt hemma på lagar.
hej
Skit samma -.- nu lämnar jag denna sida hejdå
Uppdatering 2022:
Sajtvärden Tismon vill inte putta upp en över 10 år gammal tråd men måste säga att detta är riktigt avskyvärt.
Om wizzyaw någonsin hittar tillbaka till denna tråden så ber jag om ursäkt om vilka hemska svar du fick och om ursäkt att det fick dig att lämna iFokus. Jag hoppas verkligen du hittade ett sätt hindra din pappa. Tråden låses eftersom den längre inte är aktuell.
- Redigerat 2022-03-04 00:13 av [Tismon]