Onsdag 5/12-12
Hej på er! Skulle egentligen ut och göra en del saker idag, men vi är ju totalt insnöade så vi kommer ingenstans. Har inte ens kunnat promenera med Iva idag eftersom snön är så djup att hon håller på att drunkna, så hon har bara fått gå ut och kissa och bajsa lite snabbt. Jobbigt jobbigt, får hoppas att dom plogar snart så man kan röra på sig, har en hel del saker att göra imorgon också som inte är lätt av boka om..
Vad gör ni idag?
Idag har två kompisar kommit över och hjälpte mig att få till möblerna på plats och sängen är fixad. Nu har jag bara lådorna och påsarna kvar.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#1 Vad skönt att det går framåt! 
Ja verkligen. Blir nog klar innan jul. Jo just det, jag måste ha upp gardinstängerna sen och alla taklampor. Pust. Kanske mitt ex kan hjälpa mig med det. :-P
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
I Stockholm är det busväder! Gillar inte Iva att fara runt i snön? En del vovvar blir som tokiga i snön. Här i syd östra Sverige är det lugnt vad gäller vädret. Hoppas Ylva får bra flyttväder. Jo "exet" bara måste hjälpa dig. Du behöver en TV och dator i din nya "kvart". Säg honom att det är en "order" från forumisterna på Ensamhet. Men det är skönt att vi paserat "mitt i veckan", och närmar oss helgen.
Tack Johan du är skön du. :-) Ja det skall jag göra.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#4 Jo givetvis gillar hon det, men är för mycket snö nu haha. Hon försvinner i snön om hon springer utanför det upptrampade området