Trevlig helg.
Jag hoppas att ni har haft en bra helg i alla fall försökt och haft det. Själv har man varit lite depremerad under hela helgen. Trodde att denna helg skulle vara bra för mig för jag åkte ifrån den stad jag bor i just nu men så blev det inte men så kan det bli tyvärr. Men på något vis så visste jag att det skulle bli såhär, jag och min mamma kan inte vara under samma tak utan att bråka. -.-
Nej, nu borde ja nog göra något nytta.
Ha det bra!
/Q.
"You only live once so just go fucking nuts." - Mitch Lucker
Instragram : Quennielee sägs det. ^^
Jo, min helg har faktiskt varit bra trots att jag inte gjort något speciellt. Synd att du inte mått bra, men får hoppas att det vänder snart!
Okej, vad bra! Det vänder sig nog snart. ^^
Helgen har varit okej. Tränat en del har jag gjort. Nästa helg skall jag ha en av mina tjejer hos mig. Den mellersta.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Min helg gick åt att göra kroppkakor och sedan äta upp dom. Sova mycket, spela med trion på söndags morgonen. Och så lite hobby förstås. Lugnt o skönt har det varit. Men de är väl så man behöver. Helgerna är ett andnings hål för att orka med tillvaron på skolan.
Okidoki, vad bra att helg varit helt okej. (:
Jag har deppat mycket under helgen, men jag är ju ganska ensam men nu insett att jag inte vill vara det men kan ej göra något åt saken.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Nä det är bara så att men kommer inte alltid överens med sina släktingar även dom på nära håll. Själv undviker jag ämnen som jag vet att min syster "stöter sig på". Och skulle de ändå dyka upp är jag tyst. Men vist är det knepigt att nära släktingar tänker och värderar så olika. Man har ju vuxit upp tillsammans och har samma föräldrar. Men det är viktigt att helgen får vara en återhämntnings paus, rekreation, ladda batterierna eller vad ni vill kalla det. Vi behöver det, för att må mentalt bra.
Försökt hålla igång, men börjar känna mig mer och mer handlingsförlamad… När ska man slippa denna otroliga ensamheten.
Och nu har även sambon åkt iväg för några dagar, så nu är det bara jag och katten.
Har aldrig haft en bra helg. Alla helger ser exakt likadana ut. Tråkiga och meningslösa.
" Alla helger ser exakt likadana ut. Tråkiga och meningslösa."
Så är det för dom flästa av oss. Lika dana helger.
Fredagen ska kylen fyllas med mat för 4 dagar. Sen ska
det städas.
Lördagsmorgon, upp vid 7-8 tiden. vid 12 börjar matlagningen,
som regel 10 portioner.
Denna helgen blev det porterstek. Och sedan lagade jag brunaböner
med fläsk. jag hade falukorv ochså men den kan vänta till jag
ätit upp det andra.
Allt lika, varje helg = trygghet! (i mitt fall)(och matnijjig)
Är Ni "nojjiga" på något under helgen?
Städnijjog? Matnojjig? Träningsnojjig? Kill/tjenojjig? Klädnojjig?
eller någon annan "nojja"?
Eller är Ni bara "normala"?