inget
Im at a payphone trying to call home all of my change i spent on you, where have the times gone baby its all wrong where are the plans we made for two
älskar dig payphone
vem är jag. vem finns på riktigt för mig.. jag förstår ingenting, inte ni heller
jag vill ut. men jag är inne.
jag vill ut, men inte i ljuset, på dagen. jag vill ut, när mörkret faller. jag vill krypa där ute, i skydd av mörkret. ingen kan se vem jag är då. i ljuset ser man allt.
jag vill att mörkret ska falla. jag vill krypa runt där ute. söka efter någon.
Skit i allt
TS: haha lilla skit, du är ett missfoster:)
1# ja jag vet
2# sötnos<3
3# nej
4# finns här om du behöver sällskap!
Ja nog är Du en liten sötnos som vill ut och synas men ändå inte synas. Vad värre är, livet kan var jobbigare än så. Twtw, skulle jag träffa Dig på stan skulle både Du och jag inte ta notis om varandras existens. Bara gå för bi och fästa blicken rakt fram. Så Du är anonym oavsett om det är ljust eller mörkt ute.
folk ser en när det är ljust. gilar mörkret
fan för mig jag är fet och ful och äcklig
Du är inte fet eller ful, man kan aldrig vara det.
Man är den man är och hur man en ser ut är man perfekt. Du är du och din kropp är perfekt för just dig. Ditt utseende hör tilld ig och passar till dig. Säg inte att du är fet, ful och äcklig. För det är du INTE!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Två värdar, en än känslomässig och en rationell. twtw, du beskriver bara den ena, den känslomässiga. "Så här känner jag det just nu." Jag tror inte att den omgivning du finns i uppfattar dig som äcklig fet o ful. Om du säger att den gör de, så kommer en motfråga, hur vet du det? Förmodligen är det så att du är "super anonym" för flertalet människor du möter i vardagen, och även oss på Ensamhet. I det läget är det lätt att säga "jag är fet ful ock äcklig". VilmaK är helt rätt!
Jag finns om du vill prata! Sitter i precis samma situation, så har förståelse. Krya på dig!
Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!
http://www.tjugoattondeapril.blogg.se
#10 Mår Du också "pyton"?
vem gör inte det?världen är ett helvete
# tyvärr!
Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!
http://www.tjugoattondeapril.blogg.se
Hela världen är inte ett helvette.. Jag håller med om att det är fruktansvärt vissa dagar, jag mår själv också väldigt dåligt vissa perioder. Men det finns faktiskt saker som gör att jag tycker att livet är värt de jobbiga stunderna, bl.a mina två älskade hundar, min familj och mina vänner. Jag är säker på att ni också har (eller kommer att hitta) något som gör livet värt att leva. Kämpa på bara!