Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 787 ggr
[madelaine]
0

Goddag 19/10

Hej!

I morse när larmet tjöt kl 6 var jag stensäker på att det var lördag, och jag idiotförklarade mig själv lite för att jag ställer väckarklockan på helgen. Sakta gick det upp för mig att det var en arbetsdag till kvar innan det blir helg för min del, så jag kravlade mig upp och stressade iväg.
Sitter här nu och har en ganska lugn dag, kollegorna är på fredags-humör vilket gör att det skojas ganska friskt här - Kul! :)

I morgon ska jag tvätta (som jag gör varje lördag) och kanske baka bröd. På kvällen är vi bjudna till min sambos föräldrar på middag. Utöver det ska jag lägga lite extra tid på hunden som har känts lite mer "matte-sjuk" än vanligt de senaste dagarna.

Hur är det med er idag?
Har ni några planer för helgen?

Kram på er!

[T-Johan]
0

Har precis kommit innanför dörren. klar med jobbet, handlat och fyllt kylen till bristnings gränsen, blandfärs, isterband och falukorv. Potatis bingen är fylld med King Edvard och bintje. Nu ska jag vila ett par timmar. Sedan tar städningen vid. Funderar på en resa till Öland i morgon. Bara vädret blir någorlunda.

[T-Johan]
0

Jag saknar Ylva och Felicia, hallååååå! Vad är Ni?

PiganX
0

#2 Jag har börjat med en antidepressiv medicin som gör mig väldigt trött och ger mig jobbiga biverkningar, så jag orkar inte vara här så mycket just nu. Men jag har underbara Medarbetare som sköter sajten felfritt, det är jag otroligt tacksam över! Jag är förhoppningsvis tillbaks på rätt spår snart. Tungan ute

[T-Johan]
0

#3 Kul att Du är med på tåget. Jo jag vet att sådana "hippi-karameller" har sina egenheter. Men de får man stå ut med. Att sova mycket är på gott och ont. Hoppas du smart får "full kapacitet" snart.