Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 731 ggr
[Betleguise]
0

God Morgon 10/10-12

Sitter och hastar i mig frukost innan jag ska rusa till tåget som ska ta mig till huvudstaden. 4 h på tåget är kanske inte jättekul men blir säkert konferens och diskussion på tåget med.

För säkerthets skull har jag plockat med mig en korsordstidning och Gardells Torka aldrig tårar utan handskar så jag inte blir rastlös.

Så, idag blir det resa, incheckning och förmodligen lite promenad i stan då själva konferensen/utbildningen inte börjar förrän kl 9 imorrn.

Vad händer idag hos er?

Kram

[madelaine]
0

Hej!

Jag har inte skrivit på ett tag, men nu tänkte jag försöka hänga med här lite bättre. Jag sitter som vanligt på jobbet, ska strax iväg och äta lunch. Fick mina pengar i morse som jag väntat på i 3 månader, så jag ska unna mig lunch på restaurang idag istället för ännu en dag med uppvärmd spagetti :)

Efter jobbet ska jag hämta hunden på dagis och ta med henne till Djurmagazinet för att prova ut ett lite varmare täcke, samt köpa lite andra saker till henne :)

Hoppas allt är väl med er!

Pelle Långlös
0

Jag har jobbat mina två timmar idag, sen till PRM och konstgruppen. Efter konstgruppen så begav jag mig till gymmet för ett härligt styrkepass. Nu har jag kommit hem och dricker te. Jag är så frusen just nu. Det blåser hårt och kallt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

Godkväll! Glad Var i skolan idag, så nu har jag slutbetyg i ett ämne. Känner mig väldigt nöjd! Så har bara tagit det lugnt idag, är ganska trött eftersom jag inte hann sova så länge inatt. Ska sätta på nån film, ta min medicin och krypa ner under täcket brevid min älskade lilla Leo.

Kram på er!

[T-Johan]
0

Ett slutbetyg! Grattis! Du och Leo får väl fira det tillsammans! Du får ta den ena "pusselbiten" efter det andra. Men det är bra för ens självkänsla att klara av att nå sina mål.

PiganX
0

Det har du rätt i Tommy!