God Morgon 9/10 -12
Morning!
Idag har det åskat, haglat och regnat men nu är det lite sol. Hoppas haglet inte kommer tillbaka.
Idag ska mycket hända! Sovrummet ska bli helt, helt klart, tippen ska få sig en vända med masssa skräp och så måste jag packa. Imorgon reser jag till huvudstan för konferens och utbildning i dagarna fyra och är inte hemma förrän på lördagkväll. Det var många år sen jag var i Sthlm så det ska bli kul trots att dagarna är fullspäckade!
Jag har också letat upp 7 nya jobb som jag kan tänka mig, varav tre faktiskt hade varit som gjorde för mig så ska skriva ansökningar och skicka iväg ikväll!
Dagen är alltså räddad med en massa jobb!
Vad händer hos er idag?
Kram
Åh, kul att du ska söka jobb. Hoppas du får något du hoppas på!
Jag har nyss vaknat, vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Känner mig lite handlingsförlamad just nu, orkar inte göra något alls känns det som. Men är ju så många måsten..
Kram på er!
Roligt att läsa om Er positiva förändringar. Man behöver inte känna sig så ensam med sitt elände. Saker o ting känns inte så omöjliga. Själv var jag hos läkaren idag. Fast egentligen är det skönt att ha en giltig anledning att lämna över lektionerna till någon annan.
Hemma så nu vankas det iordningsställande av rum…
#1 Hoppas med få något av de jobben så mn får lite förändring! Tråkigt med många måsten, får dela upp den och ta lite i taget!
#2 Känner igen det där att ibland är det skönt att kunna lämna över lektionerna till någon annan. Ok, jag gillar lektionerna men ibland är det rätt skönt! Hoppas det gick bra hos läkaren!
Det är känslan av att kunna lämna ifrån sig lektionen utan behöva känna sig pressad. Att man missköter sitt jobb. Hos läkaren var det att ta ett blodprov, Du har väl hört talas om "stickprover"! Ja och så lite annat.
#4 Ja, känner till dem!
Hoppas det gick bra iaf!
Det här har jag gjort idag
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#6 Kul med ett videoinlägg! 
#7 Tack. Jo det är ju lite annat än att bara skriva tycker jag. Man får lära känna personen lite mera och på ett helt annat sätt.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ja men precis 
Trevlig initsiativ, Ylva! Du verkar behärska den morderna tekniken väl.
Tack T-Johan. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *