8/10-12
Hej på er!
Har varit på möte hos min psykolog, gick väl bra. Är dock väldigt trött, så blir nog inte att plugga idag heller. Ska lägga mig i sängen och fortsätta kolla desperate housewives.
Vad gör ni idag?
Kram!
Hej.
Jag har varit hos vägledningscentrum och kollat upp vad för kurser jag kan gå. Jag blir nämligen snart vansinning över att jag har ingenting att göra, inget jobb, ingen utbildning nada. Jag kan inte bara sitter hemma längre. Jag måste göra nåt.
Som jag har skrivit innan i min tråd så söker jag ju en massa jobb, så hoppas hoppas på ett "Ja, tack" snart. (men inget försäljningsjobb mera)
Kram
www.mediumjina.se
Jag har varit och jobbat, tränat och träffat ergoterapeuten idag. Nu är ja hemma och äter middag. Skall lägga mig tidigt idag tror jag.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hallå!
I dag har jag varit o han handlat o med min pojkvänn till hans läkare. Tro de eller ej men jag är kär. O blivigt social. Var tom vari ute o kollat på drngarna men en massa folk o jag mår jätte bra känns som vinden vänt. Min dotter som mått dåligt läng mår oxå jätte bra.
Mitt liv har varit som att kämpa i motvind så länge. Men de lönar sig att inte ge upp.
Kram till er alla.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Idag har jag fått massor gjort! Dels så la jag mig tidigt igår så sov säkert 10h i streck så i morse var jag utvilad.
Dels så fick jag mig ett gott skratt när grannen knackade på i eftermiddes och tyckte att jag fick dämpa ljudet på mina sexleksaker. Snacka om att bli paff, så medan han malde på att det hördes ett häftigt surrande och hade så gjort den senaste timmen började jag gapskratta. När jag sen leende frågade om han ville se vad det var som lät blev han först lite förfärad innan han stegade in i sovrummet. Där låg borren som jag den senaste timmen använt för att borra upp hyllplan! Måste varit önsketänkande från hans sida för mig veterligen är det stor skillnad på ljudet!
Så, idag har alltså varit en produktiv dag, gapskratt och nästan ett nytt sovrum klart!
Nu börjar dock tröttheten komma så inom en timme vankas det nog en kopp te och sen väntar nog sängen.
Kram
Idag känns det skönt att få gå och lägga sig. Hade en jobbig elev från högskolan i matte, "tekniskt basår" kallas det han läser. Nu är jag slut i skallen och ska "knoppa" som det heter i Stockholm.
#3 Jag är så glad för din skull!