Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 764 ggr
[Betleguise]
0

God morgon 7/10

Morning på alla!

En härlig söndag står för dörren och solen lyser faktiskt så jag tror vi får en härligt, mysig söndag.

Alldeles snart ska jag fixa käk sen blir det att ta itu med det sista när det gäller målningen.

Har fixat klart ett rum men ska ta ett rum till när man ändå håller på!

I övrigt trillar livet på, igår var jag borta mer eller mindre hela dagen och fick lite socialt utbyte så nu mår man ju nästan riktigt bra.

Vad ska ni hitta på denna fina dag?

/B

Pelle Långlös
0

Godmorgon eller goddag. Jag har min ena tjej här hos mig i helgen och skall snart åka hem till sin pappa och syskon.

Jag skall dammsuga och vattna blommorna sen.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

VilmaKristina
0

Jag ska fixa marsvinsburen, rida och låta söndagen vara som alla andra söndagar. Dock har jag bränt mig, jag grillade lite marshmallows i kloten och såklart får jag rinnande marshmallows på handen, jag har plåster, tejp och sånt runt handen så jag slipper få in smuts i såret

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

PiganX
0

Godmorgon på er! Glad Jag vaknade nyss, men är dödstrött varje dag när jag vaknar så jag tror att jag får sänka dosen på min sömnmedicin, så att jag inte har lika svårt att kliva upp. Är soligt här med, så jag får väl se vad som händer och sker idag. Hoppas att ni får en trevlig söndag!

B, låter som att allting rullar på just nu, hoppas det fortsätter så!

Ylva, kul att du har din dotter hos dig. Tungan ute

Vilma, låter inte alls kul att du bränt dig.. Hoppas det inte tar alltför länge att läka!