Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 3693 ggr
[Vargöga]
0

OT-tråden #1

Här kan vi skriva lite OT. Berätta något under din dag eller kommande event. Ja vad som helst.

PiganX
0

Bra initiativ! Glad

[Vargöga]
0

Tack. Skrattande

Idag har jag fått hem en katt som jag skall ha i några veckor medans ägaren är på semester.

VilmaKristina
0

Ska sova över hos min bästavän Thea :-)

Andra gången jag träffar henne då :)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[Vargöga]
0

Vad roligt. Håller tummarna för dig. Skrattande

[GunillaR]
0

Jag håller på med två målningar. Den ena är en beställning från en kille som ville att jag skulle måla av hans andliga guide. Jag har gjort detta några gånger, men det var väldigt längesedan. Den håller jag på med, det blir en ganska stor tavla.

Den andra är en dam som står och tittar ut genom fönstret. Hon har gjort sig fin och förmodligen väntar hon på Honom. Hon har ett väldigt gåtfullt uttryck i ansiktet, som om man inte alls vet om hon blir glad eller rädd för det hon ser genom gardinen.

Jag har också fått iväg två tecknade porträtt idag, på ett syskonpar.

Nu på kvällen har jag tittat på Morden i Midsomer, tycker det är en ganska mysig serie.

Har tvättat håret nu och i morgon ska jag tona det. Har köpt ny färg så jag vet inte hur det kommer bli.

[GunillaR]
0

" 2 - Har du haft katten förut? För annars kan det bli väldigt spännande att ha första natt med katt Flört

Du får berätta!

[Vargöga]
0

Jo jag har haft katt förut. Vaknade mitt i natten och då låg han vid mina fötter. Senare på natten så väckte han mig med sitt prat och kunde inte vara tyst. Obestämd Fick gå upp och slänga upp lite mat till honom och rensa kattoan. Sen fick jag sova resten av natten.

CorneliaAndersson
0

Wihoo, börjar äntligen känna mig frisk!!:''D

Fö övrigt så har (och ska fortsätta) jag hjälpt pappa ute litegrann :)   (självmant)

Sen så har vi fixat lite med kaninerna, satt på ring på CoccoNella o,s,v. :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

PiganX
0

#3 Låter kul, gick det bra? Glad

#5 Låter kul att måla, jag gjorde det förut men är inte särskilt begåvad, haha! Du får gärna slänga in en bild på den där kvinnan om du vill, det lät intressant faktiskt. Fick en bild framför mig, vore kul och se hur den ser ut.. Glad

#7 Åh katter är mysiga, skulle kunna tänka mig att skaffa katt nångång faktiskt. Nu går det ju inte när jag bor hemma, eftersom vi är en "hundfamilj" Flört

#8 Åhå, vad härligt att höra! Kaniner är ju också mysiga, min f.d kompis hade kaniner. Eller ja, det har hon ju ännu men vi träffas inte längre. Men kaniner är ganska mysiga, skulle däremot inte skaffa en själv eftersom jag knappt vet något om dom Obestämd

CorneliaAndersson
0

#9 Japp :)
Har uppfödning, så just nu har jag 7st :)

/ Cornelia Andersson,

PiganX
0

#10 Låter kul iallafall, trots att kaniner inte är min grej. Vad är det för ras/raser på dom? Glad Du får gärna lägga upp bilder här i tråden!

[GunillaR]
0

# 7 - Jag känner igen det där. För det mesta så brukar min katt låta mig sova i lugn och ro, men ibland har hon tömt sin matskål och sätter igång med "väcka matte-terrorism".

CorneliaAndersson
0

Hehe jadu x'')

Ehm jag har 5 renrasiga hermeliner, 1hermelkin/lejonhuvad och en lejonhuvad :) (och föder altså upp hermeliner till utsällning) :)

Superstars Sture Junior ''Strure'' (en hermelinkanin i färgen Viltgrå)

Bellamy ''Bella'' (en hermelinkanin i färgen ViltIsabell)

Cymbelines Vernon ''Vernon'' (En hermelinkanin i färgen Ljus Zobel Blå)

Saginas Ametist ''Ametist'' (en hermelinkanin i färgen Mörk Blå Zobel)

Borgargatans CoccoNella ''Nella'' (en hermelinkanin i färgen Mörk Blå Zobel)

Borgargatans Alexi ''Alexi'' (En hermelin/lejonhuvad i färgen Svart Otter Brokad)

Miranda ''Miranda (en lejonhuvad kanin i färgen Weinertecknad Svart/Gul Japantecknad)

;)

/ Cornelia Andersson,

PiganX
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13 Men gud vilka gulliga kaniner! Glad Vernon var väldigt lik min f.d kompis ena kanin, nästan på pricken! (Bilden nedanför är på den kaninen). Och kaninen längst ner var himla gullig, ser ut att vara riktigt mjuk och go också Flört

CorneliaAndersson
0

awwe, vilken söööööt Kyss

Ja, men hon är till salu ;)

/ Cornelia Andersson,

PiganX
0

#15 Synd att jag inte är nån kaninmänniska, annars hade jag inte tvekat en sekund!

CorneliaAndersson
0

Hehe, ganska lättatt bli;) *ironisk*

/ Cornelia Andersson,

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då får väl inte jag vara sämre :-)

PiganX
0

#18 Haha i handfatet! Men jättegullig kisse Glad Vad heter h*n?

CorneliaAndersson
0

#18 Min katt dricker endast utav kranen (i badrummet), Är ingen där å ger henne sålägger hon sig i handfatet och sover tills någon kommer x''3

Vad söt h*n är!:)

/ Cornelia Andersson,

[Vargöga]
0

Borde skaffa en större skål med vatten till "min" kisse.

PiganX
0

Putt.