Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etiketttips-råd
Läst 977 ggr
PiganX
0

Artikel?

Ja, jag känner att det börjar bli dags för en ny artikel.. Har ni några förslag på vad jag (eller nån av medisarna) ska skriva om?

Vad vill ni läsa om? Ös på med förslag! Glad

[T-Johan]
0

Du påminner mig om att jag har lite ogjort på artikelfronten. Ska ta upp arbetet i morgon om eleverna fortsätter att stanna hemma.

PiganX
0

Juste, du skulle ju få ihop en bit text för ett tag sen. Är det det du syftar på? Glad

Geru
0

Du kan ju ha en artikel om självvald ensamhet kanske?:)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

PiganX
0

Vet inte riktigt hur jag skulle skriva den.. Berätta mer, Geru Glad

Geru
0

Haha, nu när jag tänker på det är det rätt knepigt.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[T-Johan]
0

#2 Lite pinsamt, men ett ärligt svar blir "japp"!

PiganX
0

Ingen fara, Tommy!

[Betleguise]
1

Känner att jag borde kanske skriva något men jag får fundera en liten stund på ett bra ämne och som man kanske, om inte är helt insatt i, så iaf så man känner till det.

Jag kanske är lite mer av en krönikör eller kåsör i mitt skrivande, men, kan ju bli uppiggande det med!

[Ambrosia]
0

Kanske kan ni skriva om social fobi, då många är ensamma pga det.

Kram från Lisa :)

[T-Johan]
1

#9 Det är ett ämne med stark koppling till ensamhet. Det kanske är fler än jag som skulle behöva en mer vidgad syn och förståelse av social fobi.

PiganX
1

#9 Bra idé, Lisa!

[Ambrosia]
0

Tack så mycket. Ja det behövs nog lite mer förstålse hur det kan vara när man har social fobi. Och att de som har social fobi ser att andra har det med. Och att man inte känner sig riktigt så ensam i det, som man var innan.

Kram från Lisa :)