Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 575 ggr
[Betleguise]
0

God eftermiddag 23/9

Idag är det söndag och sista vilodagen innan veckan återigen öppnar upp och det är dags att ta i med hårdhanskarna.

Under förmiddagen har jag ätit frukost och kollat på Ghost Whisperer. Egentligen borde jag skippa den serien och kolla klart True Blood istället men tja man gör inte alltid som man borde.

Idag ska jag fortsätta rensa ut garderoben på kläder jag inte längre använder eller är för stora. (YES) Dessutom ska jag spackla klart, ta bort lister och foder, täcka golvet och blanda färgen. Räknar med att hinna lägga första lagret idag så allt kan vara klart på onsdag, torsdag.

Jag har också en trisslott som legat till sig någon vecka nu så kanske skulle ta tillfället i akt och skrapa den tillsammans med eftermiddeskaffet.

Ikväll blir det någon form av köttfärs med ett gott glas Aqua samt troligen Beck.

Just det ja, blir nog lite Wolfenstein med. Är något år sen jag spelade sist så nu i dagarna har jag spelat igen. Tänk att minnet är så bra att man kommer ihåg alla hemligheter. Och ärligt, så lätt det är även på hard core inställningen.Glad

Vad ska ni hitta på idag, denna något gråmulna höstsöndag?

Kram, B

PiganX
0

Hej på dig! Glad Låter som om du gjort vettiga saker idag, till skillnad från mig som just vaknade.. Men, jag hade iallafall tänkt åka och handla! Behöver nya blockljus, eventuellt några doftljus också.. Och sen tänkte jag baka, så behöver lite ingredienser också.

Hoppas du (och alla andra) får en fortsatt trevlig söndag! Kram Kyss

[T-Johan]
0

Hej. Har varit på Öland en sväng och hälsat på några vänner. Köpte en vetekrans till fikat och så blev det en långpromenad utmed vattnet vid sundet. Nu ligger jag på rygg hemma och tar igen mig, laddar för morgondagen. Är eleverna lika förkylda denna veckan också blir det en lugn vecka igen.