Måndag 17/9
Idag har jag studiedag och jag har inte varit aktiv på ensamhet så jag tar tiden att göra ett sånt här inlägg.
Hur mår ni idag och händer det något speciellt?
Själv så ska jag byta om nu, orkar inte byta om på en gång när jag gått upp såjag brukar vänta ett par timmar, gick upp runt 9. Jag väntar även på att en kompis ska logga in på minecraft så han kan teleportera mig till byn, är helt vilse 
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Gick upp vid 10, och bakade cheesecake. Sen fick jag en fruktansvärd yrsel, så fick gå och lägga mig och vila. Men nu känns det lite bättre. Hade tänkt plugga idag men är alldeles för trött, så jag får börja imorgon istället.
Hoppas du (och alla andra) får en fortsatt trevlig måndag. 
Kram!
Fy bubblan för alla dessa piller med biverkningar. Illamående och värk gäller för min del. Annars rullar dag på med eleverna, dom är tacksamma att jobba med. Första skrivningen blir ett "kvitto" på om vi gör ett bra jobb ihop. Man hade önskat att Ni kunde vara här så jag fick hjälpa Er, åtminståne med "läxorna".
Jag pluggar på distans så för mig är nog alltiing läxor isåfall.. Haha 
Det som är så knepigt är att skolan och undervisningen är avpassad för en "majoritet" av elever. Elever som inte kan tillgodogöra sig den undervisningen hamnar vid sidan av. Det som är så roligt är att dessa "marginal elever" absolut inte är "svaga" intellektuellt utan riktigt skärpta. Och när dom får en chans att lära satsar dom 110% och blir riktigt duktiga. Men Ferlicia och Er andra, kör Ni fast med skolarbetet kolla då in "Pluggakuten.se". Där finns mycket hjälp att få.
Ja men så är det ju.. Jag behöver få förklarat för mig vad jag ska göra, varför jag ska göra det och hur lång tid jag har på mig. Annars kan jag inte slutföra uppgiften, men har jag en lärare som kan förklara på ett bra sätt så går det superbra, och då får jag högre betyg också. Men tyvärr har man ju råkat ut för många oengagerade lärare som inte orkat bry sig. Men men.
Tack för tipset, Tommy!
Godkväll. Jag har varit till läkaren. Han skall kolla vad för slags sjukdom (läs smärta) jag har. Har lämnat lite prover så om 2 veckor får jag veta vad det ev. kan vara. Eftersom jag tappat styrkan i mina armar och ben så ville han kolla en sak först innan han ev. ger mig fibromyali-diagnos.
Sen misstänker jag och sjuksköterskan en uvi också då jag har ont i nedre delen av magen. I området kring livmodern men saken är den att jag inte har någon livmoder kvar som kan göra ont därav misstänker vi urinblåsan.
Sen känner jag mig febrig och "sjuk" så jag har vilat och tagit en del smärtstillande så nu känner jag mig lite bättre.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#6 Skönt att du varit till läkarn iallafall, det är bättre än att ta risker. Vad är fibromyali för något?
Hoppas din feber går över, krya på dig!
Kramar.
#7 Fibromyalgi är en smärtsjukdom i muskler och leder. Jag tror det gått över men det kan också vara medicinerna som tagit på febern. ;-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#8 Jaha, det låter inte alls kul.. Får hoppas att det inte är så.