Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 876 ggr
[Betleguise]
0

God Morgon 15/9

Morgon! hoppas helgen börjar bra för alla!

Själv har jag beställt nytt internet då anledningen till mina problem har varit att man har bytt ut samtliga trådar mot ny fiberoptik och runt 1 oktober ska det vara i drift. Då, ska det inte längre bli några avbrott och det kommer att bli såååååå skönt!

I övrigt har än så länge inget vettigt under dagen hänt. Jag laddar upp med en MBC inför dagens V75a och hoppas på tur! Annars blir det nog en snabb sväng med moppen och förhoppningsvis en runda nerom tvättstugan om där är ledigt!

Lite mör i kroppen idag också, då jag igår var ute mer och fönstershoppade mer eller mindre hela dagen. Men, nu vet jag vad jag ska köpa för kläder så småningom Glad. Testade också några nya kaffedrinkar - Chai Latte som är kaffe istället för te, var väldigt gott och Orientalisk Latte var inte heller fel. Visserligen fick de leta lite i sina gömmer efter den sockerfria varianten av chaisyrup till mig men lite valuta för kosingen ska man ha.

Vad händer annars under dagen?

Ha det gott!

[madelaine]
0

Hej!

Även jag har lagt en del tid på fönstershoppning faktiskt, och jag längtar sååå mycket tills lönen kommer :)
Fick hem min hund igen i går kväll (hon har ju varit hos "farmor & farfar" ett par dagar) så jag har myst en massa med henne. Var och skaffade mig ett medlemskort på DjurMagazinet i dag, misstänker att jag kommer att gå förbi där ganska ofta nu när jag bor så nära ;)
Annars har jag mest tvättat och städat idag, ska ut på en liten upptäcktsfärd senare för att försöka hitta lite bra promenadvägar här i området.

PiganX
0

God morgon! Glad

Nja, min helg har inte börjat så bra. Har biverkningar från medicinen jag fått, och inatt så spydde Leo på flera ställen i huset. Så då fick jag inte all den sömn jag behövde, så det slutade med att jag vaknade nu.

Hoppas ni får en trevlig kväll! Kram.