Lördag 8/9-12
Nyss var klockan 12, och nu har plötsligt 2½ timme gått. Gick tydligen inte lika bra att somna ikväll, som det gick igår. Men ska försöka om en stund igen. Massor av tankar snurrar i huvudet..
Imorgon (eller senare idag då) ska jag se snabba cash 2 på bio, får hoppas att den är bra. Vad ska ni göra idag?
Hoppas ni får en bra helg. Kram! 
Godmorgon till dig och er andra. Jag skall försöka ta det lugnt i helgen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
God morgon Inte visste jag att Ylva var så morgon- pigg. Själv ska jag kasta mig över "gårdagens disk", bumms!
Godmorgon på er,
Jag har just varit ute på morgonpromenad och känner att jag helst bara vill ta det lugnt hela helgen, bara vara hemma och mysa & fixa tavlor i lägenheten.. Men vi ska iväg på 60-årskalas och blir borta hela dagen, och sen måste jag hitta en akut hundvakt till nästa vecka vilket är lättare sagt än gjort då jag inte känner speciellt många i stan än. Så, lugn och ro får det bli nästa helg.
Hade tänkte göra som #2 och slänga mig över gårdagens disk, men jag tror allt att jag låter killen ta hand om det när han vaknar :)
Felicia, du får gärna berätta sen om filmen var bra, har funderat på att gå och se den :)
Johan: nog att jag vaknar tidigt men här är klockan en timme mer. ;-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Var är du då?
Sitter och har precis vaknat, med en kompis. Vi har lanat och vi gick och la oss klockan 5 så vi är smått trötta..
Ikväll blir det kanske att gå och lägga sig klockan 22 för jag ska rida imorrn 
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Johan: jag bor på Åland och här har vi finsk tid. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ja Åland så härligt! Det är en fantastiskt vacker skärgård! Bor du så du kan se den röda graniten som är så typisk för den Åboländska och Åländska skärgården kan du vara extra glad. Viste du att många av dom vacker skärgårds sekvenser i Saltkråkan är filmade i dina hemma vatten?
#4 Absolut! 
#7 Åh, inte du också.. Jag kunde inte somna förrän 4-5 tiden, så nu när jag skulle gå upp vid 12 var jag sjukt trött.. Men men. 
#8 Ylva, jag har varit på Åland en gång. våren 2011 och fiskade. Är ju jättefint där. 
Det känns som att man inte sovit på flera dygn pga av den missade sömnen.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Johan: nä det enda av det röda jag ser är den röda asfalten som vi har här. :-P Saltkråkesekvenserna visste jag inte om. :-) Felicia: fiskat har jag inte gjort men visst är det fint här.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Gokväll!
Har haft strul med internet igen men har också varit lite off då jag nu går och väntar på att det ska bli måndag så jag kan ringa VC så jag kan bli undersökt och få en mammografi. Säkert ingen fara och man hetsar upp sig i onödan men ändå kan man inte låta bli att oroa sig, man vet ju aldrig.
Annars har jag som sagt inte gjort något nämnvärt och ikväll blir det nog nått lättsamt på tv.
Madde: Den var bra, värd att ses. Men den slutade lite konstigt, så jag hoppas det kommer en 3a. 
Betleguise: Hoppas det går bra på mammografin. Ha en trevlig kväll!