Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettifokus-info
Läst 2994 ggr
PiganX
5

Besviken och tom

Hej på er, hoppas ni haft en bra midsommar för det har jag haft. Glad Tyvärr så försvann all glädje med besvikelsen som sköljde över mig när jag loggade in på iFokus och såg alla (otrevliga) kommentarer som postats i en av de aktuella trådarna.

Då dessa kommentarer inte hade något med saken i fråga att göra (utan mest handlade om privata bråk) så valde jag att ta bort dessa kommentarer - vilket jag fick skit för i efterhand. Men, det var mitt beslut och jag gjorde det för att slippa fortsätta diskussionen som jag redan flera gånger försökt få stopp på. Och jag vill inte att medlemmar som loggar in här ska behöva läsa massa otrevligt.

Det jag vill få ut med den här sajten, är att ha en trygg och trevlig mötesplats för alla som på ett eller annat känner sig ensamma. Jag vill inte behöva logga in här och må dåligt över det vissa av er skriver. Och jag vill framförallt inte att ni medlemmar här ska må dåligt över vad som skrivs. Men, kom ihåg att jag bara pratar om vissa nu. De allra flesta på sajten är trevliga och förnuftiga, men det finns tyvärr vissa som söker konflikter, drar upp gamla konflikter eller på annat sätt försöker förstöra för mig (och för andra medlemmar här).

Sen jag blev ansvarig för Ensamhet iFokus har jag försökt vara så tydlig jag bara kan med att jag vill att alla här respekterar varandra trots olika åsikter och syn på saker och ting, och att vi resonerar med förnuft. Jag vill inte att någon här pratar illa om någon annan eller på andra sätt förstör stämningen.

Och är det någon som har klagomål på hur jag sköter mitt "jobb" på sidan så vill jag gärna höra det personligen i ett PM, och kanske lite förslag på förbättring. Jag tycker att jag varit så engagerad jag bara kunnat här, och verkligen lagt ner tid på att alla ska känna sig välkomna. Men kommer det upp konflikter så har jag försökt lösa dom. I detta fall gick inte det, och därför valde jag att ta bort kommentarerna.

Jag hoppas att fler förstår nu. Och jag hoppas att jag inte behöver skriva fler trådar som den här, för jag tycker inte alls om att behöva säga åt någon. Jag vill att alla ska känna sig lika mycket värda, att alla ska känna att deras åsikter är värdefulla. Jag vill inte "bestämma" så att säga. Jag önskar bara att alla kunde hålla en god ton och tänka innan de skriver, och bara skriva med goda avsikter.

Nu ska jag göra ett försök att sova här brevid en snarkande vovve.. Kram på er!

[Vargöga]
2

Tråkigt när det händer. Jag tycker du sköter dig bra. Skrattande

PiganX
0

#1 Verkligen.. Tack så mycket! Det värmer att höra Glad

[Vargöga]
0

Japp. Det tycker jag. Skrattande

[GunillaR]
0

Jag beklagar att det var min presentation av min sajt som orsakade problem. Det var den förra sajtvärden som hade varit inne på min sajt och tyckte jag kunde få "annonsera" här. Och naturligtvis så gjorde jag så.

PiganX
0

#4 Men så ska du ju inte behöva känna! Förvånad Inget är ditt fel, och hade du frågat mig om du fick annonsera hade jag också tyckt det varit en bra idé. Tyvärr finns det människor som bara är ute efter att förstöra, men det är inte ditt fel, så du ska absolut inte känna skuld!  Glad

[GunillaR]
0

Nej det är inte vare sig ditt, Lottas eller mitt fel.

Felet ligger ju hos de som är ute efter att skapa osämja.

Flört

PiganX
0

#6 Ja precis!

indra-bus
0

Oj, de här var ju tråkigt att höra.

Men jag tycker du gjorde rätt o att du sköter dig alldeles utmärk..

Stora A i betyg ;)

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

PiganX
0

#8 Tack så mycket, era ord värmer! Glad

CorneliaAndersson
0

Tråkit att sånt händer ;(

Tycker också att du skötit dig bra, och som personen ovan skev ''A i betyg'' ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

PiganX
0

#10 Tack Cornelia! Glad

CorneliaAndersson
0

Oj vilken bra svenska jag har x'') Det ska såklart stå ''Skött dig bra'' :P

#11 Varsågod :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Mirinda
0

Jag blir alldeles varm inombords när jag ser denna sajt. Ett fantastiskt initiativ! Här går det att få "sällskap" i ensamheten. Fortsätt skriva ni alla!

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

PiganX
0

Det här är verkligen en gammal tråd.. Eller ja, det känns som evigheter sen iallafall.

Kul att du känner att sajten gör nytta, Mirinda! Glad