Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettjobbiga-känslor
Läst 1759 ggr
Gråsuggan?
1

Minneslunden ♥

Välkomna till minnslunden!

Människor (och djur) dör tyvärr varje dag och i denna minneslund ska vi minnas och hedra dem vi saknar.

Namn: Saga Allemann

Född: 10 oktober 1912

Avled: 5 maj 2012

Saga blev väldigt gammal och fick vara med om mycket, vi kommer alltid att älska och sakna dig!

Gråsuggan?
0

Minneslunden gäller även djur också! <3

PiganX
1

#1 Jag skrev in det där uppe, inom parentes. Vilken fin idé förresten Glad

Namn: Charlie
Född: 2006, exakt datum minns jag inte. 
Avled: 19/6-12.

Charlie var en hund, blandras (schäfer & collie). En lojal och klok kille som alltid kom och satte huvudet i ens famn när man behövde det som mest. Han kunde vara lite smågrinig ibland, men han skulle aldrig göra illa någon. Han fick somna in på bagarmossens djursjukhus pga tarmproblem. Sov i ro mitt hjärta. ♥♥

Namn: Lillen
Född: Augusti 1997
Avled: 26/6-12

Lillen blev 15 år och fick somna in pga ålderdom. Han fick sitt namn av den anledningen att han var så otroligt liten som valp. Han har varit nära döden flera gånger, och en av gångerna för att han blev biten av en betydligt större hund. Men han var inte killen som gav upp i första hand. Sov i ro min lilla prins. ♥♥

Namn: AlvarFödd: 4/3-1940Avled: 9/9-07

Morfar var en sjukt envis människa. Han skulle göra allting på sitt eget sätt. Han överlevde flera hjärtattacker, men när den sista kom så gav hjärtat upp. Han var på älgjakt och gjorde det han älskade mest, men skulle absolut ta bilen till sjukhuset istället för att låta ambulansen köra honom dit. Men han klarade inte hela vägen och ambulansen hann komma, och nu vilar han i himlen.  Sov i ro fina du, i miss u. ♥♥ Fast jag vet att du är med mig jämt, trots att jag inte kan se eller höra dig. Men jag känner dig, känner att du är här.

[Koppsal]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vallmo min stackars fina älskade vän, dog imorse, kommer sakna henne som fan. <3

kalindas
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har tack och lov inte så många människor som jag saknar och har misst. Men en liten film om de saknade djuren har jag..

/Elisa

Gråsuggan?
0

Vad fint! ❤ #4 Vilken underbar video, blev tårögd…

PiganX
0

Puttar på tråden ifall någon missat den.

VilmaKristina
0

Saknar Eva min gammelmormor, hon var min bästavän som cancern tog..

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.