Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1117 ggr
[Betleguise]
1

Godmorgon 1/9

Morning!

Igår var ingen bra dag!!

Men, idag tar vi nya tag! Det är en ny månad och jag ser med tillförsikt framemot en fantastisk månad där sensommaren får fäste innan kvällarna blir alltför korta och höstens insprång ännu inte gjort för stort intrång!

Det ser också ut att bli en kanondag så idag ska jag lägga bort alla gamla grubblerier och tankar, ta en lång promenad och stärka mig inför den annalkande vintern!

Ha en bra lördag och helg!

Pelle Långlös
0

God eftermiddag. Har inte gjort så väldigt mycket idag. Det regnar och jag är fast här hemma. Är så godissugen.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

Godkväll på er!

Jag har kämpat med att vända på dygnet så att det blir normalt igen, ni vet när man vaknar på morgonen och somnar på kvällen. Men åter igen vaknade jag 4 i eftermiddags, verkar vara helt omöjligt för mig att vara vaken på dagarna, när jag än går och lägger mig. Obestämd

Känns skönt att det är en ny månad, har nästan börjat längta lite till vintern, men jag lär ju få vänta länge på den. Här i stockholm är den ju alltid jätteseg. I Kiruna däremot blir det snö i oktober/november. Ganska mysigt ändå.

Hoppas ni får en trevlig kväll! Kramis GladKyss

VilmaKristina
1

Godkväll, just nu sitter jag själv med min nya mobil som jag ägt i lite drygt 26 nu :) Och så sitter jag med min bästavän på skype Glad

Hon lär mig massor om Instagram osv xD

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[Betleguise]
0

Gokväll!

Maten står på spisen och bränner klart, eller åtminstone är tanken att den ska bli klar, inte brännas vid Glad.

Bordet är findukat, levande ljus är tända, nyduschad och uppklädd. Film i dvdn är laddad och lite glad efter några sexor på V75! Nu väntar man bara på att det ska ringa på dörren och nån trevlig person ska dyka upp och göra en sällskap Flört

Så synd att det bara är i tankarna att det ska komma någon men visst kan man ha det mysigt trots att man är själv även om det inte är lika kul!

PiganX
0

Jag är också ensam ikväll, ska nog tända några ljus och mysa framför någon film jag med. Och äta något gott. Glad

[Betleguise]
0

Det blir en fantastiskt god middag med avokado, ryggbiff, kryddsmör och babyspenat! Ett stort glas vitt (Ramlösa) att avnjuta samt filmen Kyss mig!

PiganX
0

Åh, Kyss mig har jag sett flera gånger. Den är jättebra!

[Betleguise]
0

Var på marknad för några dagar sen och då fanns den där till ett billigt pris. Hade bara sett trailern på den innan men är en film som tilltalar mig så köpte den.

Nu då när jag har sett den kan jag bara instämma, riktigt bra film framförallt med den budgeten. Helt klart värt de 20 kr den kostade!!

Synd att inte livet fungerar så bara att man alltid får den man vill ha.

PiganX
0

Ja, i filmer får de ju oftast sina älskade. Men i verkliga livet funkar det inte alltid så. Kanske både bra och dåligt, eftersom man har chansen att träffa någon annan som passar en bättre med tiden. Glad Så brukar jag tänka, om det mesta. Blir jag nekad det här så kommer något bättre, med tiden.