Presenterar mig.
Ni kan läsa min beskrivning på profilen, men ni kan få lära känna mig bättre :)
Jag heter Vilma och jag är 12 år, jag längtar tills jag fyller 19. Jag vill liksom flytta hemifrån med egen bil till en lägenhet och ha bra jobb redan då. Vet inte varför men gillar att ta hand om mig själv och göra sysslor som är roliga, jag gillar att ha ansvar för mitt eget.
Jag är galen i djur och rider 1-2 gånger i veckan, jag ska börja vara i stallet efter skolan. Det tar drygt 15 minuter med buss. Jag avskyr när folk säger saker som ''Du rider på maten'' ''Hästar är bara hamburgare''. Men jag tar det lugnt då det bara är jobbigt att bråka. Jag HATAR bråk.
Jag har varit med om en hel del under mina skol år, det kommer jag inte ta upp. Jag har lärt mig saker som jag inte vill veta.
Jag älskar att skratta och vara glad, jag kan i princip skratta ihjäl mig till det som ingen tycker är nå kul. Ibland har jag lite normalare humor och folk kan förstå mina skämt en gnutta. 
Jag har inte alltid varit sån här, jag har fått timeout(du kan inte kontakta andra personer på något sätt)på en sida pga av dåligt uppförande. Jag var arg och var inte särkilt snäll. Men nu är jag snäll.
Jag har fått blivit kallad saker väldigt många gånger, folk kan vara hur löjliga som helst och jag vet hur jag ska hantera det nu. En kille skickade en text på skype om att våldtäcksmän ska få längre straff för det dom gjort. Jag förklarade lugnt att jag inte kunde göra nytta även fast jag skickade vidare texten, han påstod en hel del och det slutade med att han tröttnade på mitt lugna beetende. Ta det lugnt, det är det bästa.
Men jag har tagit till med ''våld'' förut, tryckt ner en person till marken som var grymt elak mot mig. Rekomenderas inte, men jag var trött på alla ord som jag fick.
Jag kan klassas som pojkflicka. Jag sitter inte och snackar om smink och pojkband även fast det intresserar mig. Jag gillar att klä mig snyggt och jag gillar att ha håret och sminket fint men att prata om det är inte kul. Det där med kill delen är väl att jag älskar att spela t spel, dator spel och att brottas.
När jag skaffar jobb vill jag bli dator expert/säljare eller polis, är dock rädd för att bli skjuten om jag skulle vara polis så det tippar nog åt dator jobben då jag är hyffsat kunnig inom datorer. :)
Jag älskar musik, jag lyssnar aldrig för att det låter bra. Låter det bra är det för att det passar in i min fantasi. Musiken för mig till en annan värld. Kan dela med mig av mina något galna fantasi drömmar.
- Till Starship/Levels kan jag cykla med BMX i höga ramper och volta och flyga hur högt som helst.
- Till alla One Direction(favorit band)låtar har jag ett förhållande med Harry Styles

- Till Valerie som i detta fall sjungs av Glee är jag den yngsta vinnaren som sjunger Valerie i ESC.
Jag har dyspepsi, googla det om ni undrar vad det är.
När jag får ska jag tatuera en stor Orkide växt som slingrar sig upp från ungefär knäet till magen, jag älskar orkidér, har två egna som är vita och rosa men vill ha en grön. Jag kommer aldrig få pierca mig utan bara tatuera. Knappt så jag fick ta hål i öronen. :P
Det var ganska mycket om mig, sånt som ni kanske inte visste 
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Kul att du skrev en presentation om dig själv! 
Något man kan tänka på när man har varit med om vissa jobbiga saker är att det är ju faktiskt så att man fått mer erfarenheter då. Även om det inte alltid varit så kul, så kan man ta med sig det man har lärt sig för att hjälpa andra, och förhindra liknande situationer i framtiden. Så brukar jag tänka.
Jag är också sån som kan skratta hur mycket som helst, åt nästan vad som helst (om jag är på sånt humör). Så då är vi två om den saken, haha!
Jag har också använt våld, mer än en gång. Jag rekommenderar det inte heller, jag förespråkar inte våld alls. Men ibland är det nödvändigt. Faktiskt. Och det är min åsikt, även om jag vet att många tycker annorlunda. Men som sagt, det var mer förr i tiden. Nu har det inte hänt på väldigt länge.
Och det där om att vara pojkflicka tycker jag är svammel. Varför ska man kategorisera? "Den sporten är killig, den är tjejig" och så vidare. Varför inte bara låta alla göra det dom vill, och låta det vara så? Jag tycker det är så onödigt att dela in allt i grupper. En tjej kan boxas/brottas, spela hockey och spela tv-spel lika mycket som en kille ju. Vi är inte sämre än dom.
Låter som en fin tatuering, den du vill ha. Jag har en piercing i läppen, jag ska pierca näsan så fort jag får råd också. Och så vill jag ha en tatuering på min hund Leo (eller ett tassavtryck från honom).
Kul att du lät oss andra veta lite mer om dig iallafall! Kram. 
Lite lika var vi 
Det är väldigt skönt att ha sån humor, hellre skrattar jag för mycket än för lite.
Min mamma tycker inte om piercingar för att hon tycker man inte ska sätta metall i/på kroppen. Men hon tycker tatueringar som aldrig går bort är heeelt okej. Fast vill ha en piercing, i naveln och ''under underläppen'' 
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Glöm inte bara den vise kung Salomos ord; att den en inre människans skönhet som är den viktigaste. Han visste vad han snacka om för han hade ett mega-harem. Kärleksfull omtanke är vackrare än allt annat. Det är ju sådana egenskaper som man vill se hos sina vänner och en själv.
#2 Hm, det tyckte jag var lite konstigt. Piercingarna kan man ju ta ur om man ångrar sig, görs dom på rätt sätt brukar det inte ens synas att man haft piercing då. Men men. 
#3 Ja, absolut. Men bara för att insidan avgör om man vill vara med en person eller inte så ska man ju inte sluta med sånt man tycker om, ex att göra sig fin. Jag trivs i piercingar.
Nä man ska inte välja antingen det ena eller det andra. Både vi killar och tjejer tittar oss i spegeln innan vi går ut. I botten har det med detta att vi inte vill stöta bort någon. Men något som varit på tapeten när vi pratar om tatueringar, så är dom medicinska experterna mycket vakna för cancerogena ämnen som skulle kunna finnas i olika färger. Det är inte helt harmlöst att "rita ni" olika stora figurer i skinnet. Upptäcker man cancerogena ämnen är det som Felicia säger, det går inte att ta bort utan fula ärr.
Vad roligt att läsa om dig TS. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#5 Nej, det är sant. Utsidan betyder, men insidan avgör. En person med ett underbart yttre som beter sig som en idiot är inget att ha. Så självklart är det inte bara det yttre som betyder. Men fortfarande - det har betydelse. Olika stor betydelse från person till person eftersom alla är olika också 
Jag är nog lite fel person att snacka ärr med, eftersom jag har ärr lite här och där sen jag skadade mig förut, så bryr jag mig inte så mycket om sånt. Visst, det är inte alls snyggt men vad ska man göra?
Och går man till en professionell tatuerare som kan sin sak så kan jag garantera att man slipper fula ärr. Sen om det finns cancerogena ämnen i färgerna är en annan femma, inte mitt expertområde.
Felicia, med ärr menar jag att man får det om man försöker ta bort tatueringar. Det kan bli aktuellt om det senare framkommer att viss färg innehåller cancerogena ämnen. Nu är jag ingen expert jag heller. Men det dyker upp artiklar lite då och då i medicinska tidskrifter. Forskning pågår alltså! "Utsidan betyder, men insidan avgör." Den formuleringen vill jag låna av Dig. Den är klockren!!!!
Ursäkta trasselpiggelin nu har jag kapat Din fina presentation.
#9 Vi kapade nog den tillsammans i våran diskussion.
Förlåt, Vilma!