ensam
Jag har sämsta självförtroendet i världen, jag är äcklig. jag vill bara ha uppmärksamhet. men nu skriver jag ändå
finns det någon som har det som jag? jag har en familj men är ensam, jag vet inte vad jag vill, finns inte något jag känner för att göra, då hamnar jag vid datorn, som alltid
kan någon bara prata snällt med mig jag blir glad då
Varför tycker du att du är äcklig?
Ibland kan man känna att man är ensam, även fast man har människor i sin omgivning. Det är många som känner så, även jag.
Kram.
jag är bara en efterhängare, det känns som om jag bara vill att alla ska bry sig om mig, men ingen gör det irl
Ja, men varför skulle du vara äcklig för det?
Jag känner tyvärr också igen det där med att ställa upp för alla, men aldrig få något tillbaks.
vet inte, känner mig bara så
jo det är så, snälla hjälper men får inget tillbaks. men jag tror(hoppas) att man får tillbaks det nångång också, men när jag tänker på det känns det bara skit, det är en dröm bara. inse fakta, ingen bryr sig
När var det du började känna så? Och i vilka situationer blir den känslan som mest tydlig?
Jag tror på karma, dvs att man på nåt sätt får tillbaks allt bra och allt dåligt man sänder ut mot andra. (What goes around comes around). Jag förstår att det känns otroligt jobbigt att vara ensam, och känna att ingen bryr sig. Men jag bryr mig, även om jag inte känner dig så bryr jag mig. Och på Ensamhet (eller direkt till mig) är du alltid välkommen att skriva.
Kram.
vet inte, har nog känt så sen jag började bli mogen
mm
När blir man "mogen" då?
Jag ställer många frågor för att få en ordentlig uppfattning om din situation. Säg till om det blir jobbigt.