jag gråter igen
Efter en vecka slit ska man sitta ensam gråta över sin ensamhet att man inte har ngn som man kan prata m eller göra ngt kul …skit
Känner som du. En helg och helt ensam efter en slitsam vecka.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ni är inte ensamma, åtminstone inte här på ensamhet.ifokus.
Har ni ingen mer att prata med?
www.mediumjina.se
Hos oss på Ensamhet är du aldrig ensam, ring en kompis eller en familjemedlem och föreslå att träffas vettja 
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Har ingen jag kan ringa förutom avdelningen men jag vågar inte.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Har inga släktingar i hela landet ingen bra vän heller troligen är jag den ensammaste
Du är iallafall inte ensam om att vara ensam, jag känner mig också ganska ensam just nu.
Vi kan prata här med varann så att vi inte känner oss så ensamma.
Vad gillar ni för filmer, spel och vad är era hobbys?
www.mediumjina.se
Vill slita bort mitt hjärta vill skrika ….varför jävla livet ska va så elak mot mig
#7 Vilken bra idé, Jina! Jag kollar mest romantiska komedier och liknande, är jag med en kompis eller en kille så kollar vi skräckisar. Det är alltid kul, man kan inte slappna av en sekund, haha!
Dudå, Jina?
#8 Jag förstår det, känslan av att vara ensammast i världen är en hemsk känsla, och så känner jag varje natt så jag förstår dig verkligen även om det kanske känns som att ingen förstår dig. Har du försökt skaffa vänner?
#9 Felicia
Jag älskar romantiska komedier
Finns inget bättre ju, hihi. Sedan gillar jag att spelar sims 3, diablo och wow. Mina hobbys är stickning och pyssel i all uträckning, sedan målar jag med akryl också och skriva dikter. Det hjälper mig genom tuffa dagar. Man måste nästan har ett hobby för att hitta mer glädje igen. Om man nu inte har så många vänner (har inte jag heller).
www.mediumjina.se
Hmmm filmer. Gillar sci-fi serier och tv-serier från amerikanska(?) kanalen Syfy. Alla CSI älskar jag också.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag kollar på det mesta. Ska jag kolla på skräckfilm får jag nog ha antingen folk omkring mig eller ljust i rummet. Men det har blivit bättre. Mest förtjust är jag i ubåtsfilmer och vampyrfilmer.
Favoritserie är nog förutom brittiska komedier Grey's Anatomy.
Något som brukar lätta mitt hjärta när jag känner mig riktigt ensam är att gå en runda i motionsspåret här i stan. Det har gjort att numer så möter jag folk som känner igen en. Det är inte så att vi snackar men ett hej, tjena, ute idag igen, går på ser jag hjälper till att skapa ett leende på läpparna och bara de enkla kommentarerna gör att dagen blir lite bättre. Det hjälper mig också att samla mina egna tankar och komma på benen igen när det behövs.
/ B
Ska ni se en rikttig skräckis är stalltipset "Dr Manuses testamente". (Om Ni törs, inte en blund på fjorton far) Vad är det som är spännande med ubåts filmer? Är det psykologin, trångt, svettigt och dramatiskt? Om Du Summer får välja en att visa för oss, vad blir det då?
#13 Jag vet faktiskt inte jag är bara förtjust i ubåtsfilmer. Det är så fascinerande med dessa filmer. Oftast är det naturligtvis krigsfilmer som handlar om ubåtar men tja det är bara så vansinnigt intressant.
Jag har visserligen varit ombord en ubåt (har bott i Karlskrona och då kan man inte undvika det) men skulle aldrig någonsin få för mig att vara i en sån plåtburk när den dök så det kanske är där det kommer ifrån.
Lite nyfiken bara efter som jag utbildades som ubåtssmatros, maskin. När jag skulle krigs-placeras fattas det en "Lill kock" och officeren sträckte ut handen mot mig. Så det blev ytfartyget HMS Älvsborg, 1:a ubåtsflotiljen för min del. Nio månader i byssan. Den enda fördelen med ubåten är att man aldrig är ensam, knappt man får vara ifred på muggen. Solen får man glädjas åt på helgerna! Näää man får inte ha höga krav. Men det var kanske en mordern ubåt Du klev ner i?
Summer1995, jag hoppas att du inte tog illa upp över att vi började skriva om filmer och annat OT? För isåfall får du säga till! Det var mest ett försök att få dig att inte känna dig lika ensam.
Kramis. 
Förlåt Felicia, det var jag som kapade tråden. Betleguise och jag får väl använda gäst- boken och PM för fördjupning i ämnet; ubåt och film. Men det blir lätt så när vägarna korsas. Summer kanske har vägar som korsar också. Men det enda sättet att få veta det är att hon berättar lite om sig själv. Ibland är det inte "fint" att prata om sig själv. Men nu är det absolut befogat. Så kom igen nu Summer vi lyssnar med spänning………..
Tack för omtanken men det behövs inte
T-Johan, du behöver absolut inte be om förlåtelse, för du har inte gjort något fel! 
Summer, vad bra att du inte tog illa vid dig iallafall. Hur mår du idag?
Inga tårar iaf
Vad skönt. Har du bra väder där du är?
Här är det jättefint väder, en promenad kanske vore en bra idé.
Jag fick besök av rörmokaren idag, tänk vad lite mänsklig kontakt kan göra en hel dag!
#22 Du har hittat grejen, ett par ord av uppskattning till någon i Din närhet. Dan är räddad, visst!