Godmorgon 5/8
Hej på er!
Idag är jag på superbra humör. Ska alldeles strax åka, färjan till Gotland går halv 8. Ska bli så skönt att komma bort, och allt flyter på så himla bra just nu. Är så sjukt lycklig, och så har jag inte känt på över ett år. Är så härligt!
Hur är det med er underbara medlemmar idag? 
Vad härligt att höra felicia! :D
Här var natten en enda stor misär för min del. Knappt fått någon sömn och ville mest bara bort men vet inte vart. Fruktansvärt frustrerande. Men snart kanske jag och delar av min stora familj skall till köpcentrumet och köpa lite onödigheter. En ny klänning kanske? :) Sedan kommer en gammal barndomsvän på besök. Det ser jag fram emot.
Hoppas jag kommer ur den här svackan snart :/
Härligt. med en positiv anda! Sådan anda är mycket smittsamt.
Vad kul att det flyter bra för dig! (även båten hoppas jag
)
Jag har nyss kommit hem från en fest vid fäbodar i skogen.
Härligt med lite semester på Gotland. Har varit där en gång och det var så vackert.
Denna helg hade jag min fostersyster och hennes fästman på besök. Vi for runt till olika ställen och hade jättetrevligt.
Dom for just till båten.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#1 Jobbigt att din förra natt var jobbig. Hur känns det nu inatt? Jag håller tummarna för att du också blir lite gladare snart, det förtjänar du. #2 Otroligt härligt! #3 Tack så mycket! Ja, jag drunknade ju inte iallafall ;-) #4 Ja, Gotland är otroligt fint. Jag älskar att vara här.
#5 Natten var helt okej, men morgonen var värre. Hittade ingen anledning att stiga upp. Blir att se film och lyssna på musik dagen lång.
Låter inte bra 
Nej, jag är fruktansvärt trött på detta nu. Jag vill bara få må bra :(
Jag förstår dig verkligen. Men ge absolut inte upp hoppet.