skål
Alla ensamma och olyckliga själar det känns som att jag gått på botten igen hatar min ensamheten….
Varför känns det som att du är på botten?
Du är inte ensam! Vi finns för dig.
Kramar.
Du e lika snäll som vanligt men …..jag blev sårad igen
Vem blev du sårad av? 
Hade bjudit några kamrater m hopp att skaffa vänner de ringde och messade en efter en och sa att de e sjuka så blev inget tilk sist vet ej vad som e fel blev sårad varför blir jag misslyckad hela tiden
Vadå, hade de lovat att komma till dig då eller? Vad jobbigt när det blir så, jag förstår att du blir ledsen. Det hade jag också blivit. Men det beror på dom, det är dom som går miste om massa roliga saker. Det är inte dig det är fel på.
De hade lovat och jag såg fram emot detta mitt skrik efter vänskap och omtanke ……allt gick åt skogen igen det upprepar sig hela tiden känns att det handlar om förbannelse…..trött på allt jag hade ju ordnat allt
Men fy, vad elakt av dom. Du har inte funderat på att försöka byta umgänge? ..
Japp men alla har samma attityd finns inga ide jag åker till jobbet kl 7.00 kommer hem efter 16.00 trött sover tidigt har inga andra nätverk förutom jobbet
Jag säger detsamma som rubriken lyder: "Skål!". Man gör vad man kan för att döva ensamheten..
Men som Felicia säger, vi finns här för dig. Man är aldrig så ensam som man tror.
#8 Jag kan garantera dig att det finns vänliga, roliga människor därute som skulle älska att ha dig som vän! Det gäller bara att hitta dessa. Och tills dess får du göra det bästa för att se till att du mår så bra som möjligt, med eller utan sällskap.
#9 Tyvärr så hjälper ju alkoholen bara för stunden.
Jag är så glad att jag inte dricker ofta längre. Har även träffat en person som håller på att bli kvitt sitt drogmissbruk nu också, så jag känner att jag hade kunnat lägga ner alla sorts droger bara för honom. För jag vet även att när alkoholen går in, så går vettet ut..
#10 Bra sagt, det där sista..
Jag e inte alkoholist utan en mkt ensam människa som har gått igenom en hel del tar en drink när smärtan blir oerhört jobbigt God natt
Men vännen, jag har inte påstått att du är en alkoholist.
Jag brukade själv också dricka förr när allt blev för jobbigt, hela min förra sommar består av minnesluckor, men jag var ingen alkoholist för det. Ville bara påpeka att alkohol inte löser problem, snarare skapar fler, som t.ex missbruk/beroende, att man säger saker man inte menar osv.