28/7-12
Hej på er!
Idag fick jag för första gången sen jag kom hem från Kiruna sova ut ordentligt. Har annars blivit väckt varje dag.
Ute i skuggan är det över 30 grader, och jag sitter under parasollet på altan. Har solat ett tag, men det blev outhärdligt varmt så jag ska snart gå ner till sjön med Leo och bada. Är nog inte så aktivt här inne just nu när det är så varmt, men ikväll är jag forhoppningsvis back on track!
Vad gör ni idag? 
Låter som riktig sommarvärme och ser det vart en hel del åska neråt landet och den tycks kunna smyga sig hit också men ingen stor åskrisk tyvärr.Älskar blixtar och dunder medan andra vill ha solsken så föredrar jag regn,oväder och höstens rusk 
Har tagit det lugnt och en enveten förkylning har äntligen börjat släppa sitt grepp om mig så nu hoppas jag den ger upp kampen mot all vitlök och ingefära.Behöver jag säga jag luktar som en stinkbomb efter all vitlök 
Man kommer liksom av sig när man ligger sjuk så det blir skönt att komma in i vardagens lunk utan feber igen .
Ha en fortsatt skön Lördag vad än ni hittar på 
#1 Jo, det är nästan äckligt varmt ute. Men här ser det då inte ut att bli åska ikväll iallafall, himlen är så gott som klarblå. 
Skönt att du har börjat bli frisk! Ja, vitlök luktar ju inte gott, men det är bland dom bästa sakerna som finns att äta! 
Jag har faktiskt hållt mig för att träna, har bara varit inne och väntat på att exet skulle komma. Han kom först vid 17-tiden. Han skulle hjälpa mig att installera Ubuntu på min dator. Halvsmidigt gick det.
Jag fick köpa hans kamera också så jag har försökt att förstå mig på den men fattar inte så mycket.
Sen har jag fått en hel dag med bara LCHF-mat så jag känner mig glad att jag fixade det. Eller nja skall jag väll säga, jag dricker läsk just nu men det var typ 6 veckor sen jag drack senast så det kan jag unna mig lite granna. Inte hela flaskan på en gång. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *