Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 970 ggr
Kalendula
2

OT Bra inlägg

Jag skule vilja påminna om att klicka på bra inlägg, ju fler som klickar, ju mer syns själva sajten.

Kram Lotta

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

PiganX
2

Lotta, hur menar du nu? Vart syns sajten mer då? Obestämd

Jag tycker inte om att man missbrukar Bra inlägg-knappen.

Kalendula
2

Den syns i en-klickat-mest- bra- lista, men kommer inte ihåg nu var jag hittade den från början.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

PiganX
6

Ja men jag gillar inte att man missbrukar Bra inlägg-knappen, för då tappar den helt sin betydelse när man verkligen tycker att ett inlägg är bra. Obestämd Och jag tycker att Ensamhet syns tillräckligt mycket, vi får ca 2-3 nya medlemmar varje dag, ibland mer också, och då och då gör jag reklam på andra sajter. Det är tillräckligt tycker jag. Så bra inlägg-knappen ska inte missbrukas.

Kram.

Kalendula
1

Nej, den ska ju inte missbrukas heller. Men, en bra funktion att klicka på när man tycker det är bra.Skrattande Fast jag är nog lite skadad, jag tycker att sånt är underförstått, så jag glömmer att poangteraSkäms. Sorry Oskyldig

PiganX
1

Alla kan glömma detaljer ibland, ingen fara! Du har ju mig som påminner Flört