Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettifokus-info
Läst 2675 ggr
PiganX
2012-07-17 21:32
3

Kategorierna

Det är ganska mycket oordning i trådarna just nu, och de gamla trådarna som är flera år gamla ligger lite huller om buller just nu. Men vi håller på att jobba med det, och innan sommaren är slut så är det mesta förhoppningsvis fixat. Glad Men tills dess kan ni medlemmar hjälpa till och göra det lättare för oss admins, genom att placera trådarna rätt. Här nedanför kan du läsa om vilka kategorier som är till för vad.

Anhöriga: Här skriver de som är anhöriga.

Bilder / Videoklipp: Bilder, videoklipp och även musik placeras här.

Bytes, säljes och sökes: Trådar om saker som rör detta. Kan vara att man söker en vän eller liknande också, behöver alltså inte bara handla om materiella saker.

Dagbok: Godmorgon, goddag & godkväll-trådar ska placeras här.

Dikter & Poesi: Här placeras dikter, citat och övrig poesi.

Din historia: Din egen berättelse om en tid i ditt liv, eller kanske om hela ditt liv. En sann historia om dig själv helt enkelt.

Ensamhet: Alla trådar om ensamhet i allmänhet.

Hemliga Rummet: Det här är ett privat rum, dit man får tillträde om man PMar mig. Allt som skrivs här stannar här. Men det är alltså bara en kategori för de som inte vill diskutera öppet på sajten om känsliga och personliga ämnen. Läs mer här.

Hälsningar: Grattis-trådar, välkommen-trådar och tack till andra medlemmar.

iFokus-info: Saker som rör iFokus, ex skrivregler/reklam för andra sajter etc.

Jobbiga känslor: Här kan man skriva om man vill lätta på hjärtat.

Länktips: Länkar till saker som rör ämnet ensamhet.

Positivt/Negativt: Tacksamhetstrådar etc.

Presentationer: Här kan du presentera dig själv.

Självkänsla: Saker som rör självkänsla och självförtroende.

Tips & Råd: Tips och råd som rör ensamhet.

Undersökningar & Frågor: I den här kategorin är det tänkt att alla undersökningar och kluringar ska ligga.

OT (Off Topic) : Saker som inte har med ensamhet att göra.

Pelle Långlös
2012-07-21 17:15
0

Bra artikel.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
2012-07-21 17:42
0

#1 Jag antar att du syftar på att det är bra skrivet? Glad För någon artikel är det inte, det är bara en mall på hur man ska placera trådarna.

Pelle Långlös
2012-07-21 20:12
0

Jo precis. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *