Fredag den 13e
Ja, idag är det ju fredag den 13e och jag är back on track på sajten igen. Tänkte kolla med er.. Har ni haft någon otur idag?
Eller kanske tur? Alla tror ju olika, vissa tror ju att de har lite extra tur då. Jag har iallafall inte haft speciellt mycket otur (vad jag vet). Men än är det ju en timme kvar..
Här regnar det, men det gör det ju ofta så jag tycker inte det är något konstigt med det. Hoppas ni haft en bra dag iallafall, och inte haft alltför mycket otur.
Kram på er! 
Hej :)
Nej jag har inte haft någon otur i dag. Skönt. Hade lite tur i morse istället. Skulle komma killar från en fläkt firma och fixa lite med min nya fläkt. Då ringde jag dom tidigt, så då kom de först till mig i morse. Så jag slapp gå och vänta och oroa mig för när dom skulle komma under dagen och så. Så det var ju bra.
Hur har ni andra haft det?
Kram från Ambrosia :)
Jag tapåpade mitt färdtjänstkort på vägen hem nu i natt men det ärcden 14:e så det räknas nog inte?
#1 Åh, vad skönt! Ja vissa kan ju ha tur istället
Jag själv hade en helt ok dag, inte särskilt bra men inte heller dålig. En dag i mängden bara. Jag som annars brukar ha otur slapp det igår! 
#2 Usch, lät inte alls kul.. Men jag antar att man får ett nytt? Klart det räknas som otur, men man brukar ju säga att man får otur fredag den 13e. Men det kanske är så att alla bara uppmärksammar sin otur lite extra då än vanligt också. 
Usch att se hur illa jag stavade imorse…. 
#3 Visst får ja ett nytt. jag har anmält förlusten och fått det spärrat. De skickar ett nytt men det tar ca en vecka. Vilket strandar mig här i förorten rätt ordentligt. Men jag får väl köpa ett rabatthäfte.
Det är ju bara skrock med fredagen den 13:e jag har haft både tur och otur detta datum genom åren. Varför 13 ska vara ett oturstal minns jag inte? folktro eller nåt sånt
#4 Ingen fara!
Skönt att du får ett nytt iallafall, jag har ju ingen aning om hur sånt där fungerar.
Ja, det har jag ingen aning om. Men, som jag skrev tidigare så kan det ju vara så att folk uppmärksammar sin otur lite extra fredag den 13e. Varför det blev en "otursdag" från början vet jag faktiskt inte. Och jag vet inte riktigt om jag tror på det själv heller. Ibland, och ibland inte kanske 
Lite sent kanske men..
Nepp, jag hade ingen otur :)
Dock tappade jag bort min (mammas) mobil på Lördagen ;/
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#6 Skönt att du slapp det!
Fast det där var ju också lite otur..
Har ni hittat den?
Nepp, så nu har jag ingen mobil, inget sim-kort och innet minneskort ;/
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning