Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1321 ggr
PiganX
0

Godmorgon 28/6

Godmorgon på er! Glad Fast för mig blir det ju godnatt, om jag ska sova. Det vet jag inte ännu, men eftersom jag varit uppe så länge så lutar det mot att skita i att sova helt, och vänta tills ikväll istället. Skrikandes Annars blir Leo (hunden) lidande, vill inte att han ska behöva vara ensam och rastlös medans jag sover - vilket kan bli lääänge om jag går och lägger mig nu först.

Jag hade tänkt sortera lite tvätt, städa och baka idag. Senare i eftermiddag ska jag motionera Leo, blir antagligen att gå ner till sjön igen och låta honom simma av sig all överskottsenergi han har nu när han inte har nån att leka och sysselsätta sig med på samma sätt längre.

Vad ska ni göra idag, kära medlemmar? KyssGlad

[Vargöga]
0

Idag skall jag luncha med min papa och hans sambo.

PiganX
0

#1 Kul, eller? Glad

[Vargöga]
0

Jo det skall bli roligt.

PiganX
0

#3 Härligt!

CorneliaAndersson
0

Godmorgon ;)

Blir kanske atthoppa lite med ena kaninen och klippa klorna på resten o,s,v. :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

PiganX
0

#5 Låter kul Glad

VilmaKristina
0

Jag ska bara slappa, och packa som sedan leder till att jag ska spela microvolts med min bästavän, min kompis och lite random folks Flört

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

CorneliaAndersson
0

Blev att städa burar x'')

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[Vargöga]
0

Var i stan och åt en god lunch med min pappa och hans sambo.

PiganX
0

#7 Vad är microvolts för något? Låter intressant iallafall Glad

#8 Är ju inte alltid så himla kul, men sånt som måste göras.. Flört

#9 Okej, härligt! Vad åt du? Skrattande

VilmaKristina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan knappt beskriva det egentligen, man skjuter och slår med meele och bazooka ..

Lite blandat dödar spel, slänger in bild Glad

Mina två kompisar, jag och min bästavän :)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[Vargöga]
0

Det blev fläsknoisetter och pommes.

indra-bus
0

Ni verkar som att ni haft en bra dag. Igår var jag o Indra i o gick i 4 tim de var så fint väder här, så jag har fått " raggarbränna".

Idag vi är trötta i dag.  Indra jag o katten ligger här i soffan o myser kaninen hoppar runt.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

PiganX
0

#12 Åh, det älskar jag!

#13 Låter mysigt, ska nog också ut en sväng hade jag tänkt. Men jag vaknade nyss, så har inte hunnit kolla om det är fint väder eller inte.. Glad