Godmorgon 26/6
Godmorgon!
Klockan är bara kvart i 7, men jag har ännu inte gått och lagt mig. Har sömnproblem, kan gå flera nätter utan att jag sover ibland, och sen kan jag sova i närmare ett dygn eller mer om jag får. Är antagligen inte särskilt bra, men vad gör man..
Vid 3 idag ska jag iväg till vårdcentralen och kolla upp några småbekymmer jag har, är alltså ingenting allvarligt. Så förhoppningsvis går det bra.
Längtar bara hem till Kiruna just nu, åker ju dit nästa söndag. Ska bli såå skönt att komma hem och få vara med mina vänner, och slippa vara ensam. Usch, ensamhet är hemskt. Jag står inte ut alls 
Vad ska ni göra idag, eller under veckan? 
Det där låter inte bra alls!
Sömnen är mycket viktig.
Är du orolig för något och därför inte kan sova?
Gör du något aktivt för att lättare slappna av?
Berätta gärna och fråga gärna. Jag har en del tips!
God middag..
I dag håller jag på att städa åt mina marsvin o kaninen. Hö o spån över allt. Pust.. Kul att göra fint åt djuren mindre roligt att sopa hö o dammsuga.
Har kaffe rast vid datorn nu.
Sen ska jag handla.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
#1 Nej jag vet, känns inte särskilt bra heller. Blir ofta förvirrad över vilken tid på dygnet det är, vad det är för dag, och även vad som är drömmar och vad som är verklighet.
Orolig och orolig, har väl mått dåligt över att inte kunna bo i min hemstad i över ett år och det gör ju sitt. Och en hel del småsaker här och där som spinner runt i tankarna, har en del ångest och den kommer alltid på nätterna.
Hur menar du med aktivt? 
#2 Låter jobbigt! Jag hade marsvin när jag var yngre, var ett himla jobb med att rensa dom där burarna.. Men som du säger, är ju kul att göra fint åt dom iallafall. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag, kram!
Hej på dig!:)
Man har ju börjat må bättre nu (men smärtan är kvar) så idag blir det kanske att lungt sätta sig ute på gräsmattan med en av kaninerna :)
Och ev. städa en (eller 2) av burarna:)
Tiden går snabbt, snart behöver du inte längta så länge till!:)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
# 3 - Jo jag menade om du gör något åt saken. Fasta tider är absolut ett måste. Så är det för mig.
Gå upp klockan xx på morgonen/förmiddagen och gå och lägg dig 8 timmar innan du vill gå upp.