Långtråkigt
Har det så tråkigt här hemma. Inget att göra utan sitter bara här och ser på en dum laptop-skärm.
Tänkte fara ut och cykla men det gick inte för jag har ingen luft i bakdäcket. Ingen bensin har jag heller så jag kan inte fara och träna. Usch vad bensinen har blivit dyr. Tycker inte ni det också.
Typiskt att man bor på landet.
Vad skall ni andra hitta på att göra ikväll?
Jag ligger här oxå o tittar på skärmen. Min mamma har varit o hämtat min nya telefon som jag försöker lära mig. Men ja får nog försöka i morgon har så ont i huvudet.
Jag skulle vilja bo på landet. Bor du långt från stan?
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Ta en promenad. Går det inte att pumpa eller laga däcket då?
Ikväll ska jag se på tv med min dotter.
#1. Jag bor ca 22 km från stan.
#2. Jo visst går det att pumpa men jag äger ingen pump just nu. Vad skall ni se på för nåt?
Se er omkring, tänk över vad som kan göras o behöver att göras.
Städa, ut o ta vackra bilder på varckra saker, säga hej till personer du möter… Det finns oändligt att göra bara man kommer på att det finns att göra o att man kommer över tillståndet "Långtråkigt".
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Hihi Lotta. 
Skulle bli "kors i taket" om jag träffade på någon att säga Hej till. 
Jag gick och duschade för en lite stund sedan så det känns ju bra att jag kom mig för att göra det jag försökt i några dagar. Har ruggigt svårt att komma igång med saker faktiskt.
Blir nog barnkanalen.
#6 Ja det brukar väl bli så. 
Man kan ju ut och springa eller gå, titta och lyssna på naturens alla ljud. På fågelsång och bara njuta.