Ensam helg
Idag har jag fått helgpermission och är nu själv i min lägenhet. Skönt är det men saknar någon att prata med då jag alltid hade någon att prata med på avdelningen. Men jag skall inte deppa för det.
Vad gör ni andra i helgen?
Nu ska jag strax gå ut med hundarna, och sen krypa isäng :) I morgon ska jag till slalombacken här i byn och skriva en artikel för tidningen. Det är "backens dag" i morgon med en massa aktiviteter :)
I morgon kväll kommer min yngre dotter som är 20 år, och ska sova hos mig. Det blir kul :) :) :) På söndag har jag rallylydnadskurs med en av mina hundar.
I övrigt så hoppas jag att det blir lika fint väder hela helgen, som det varit idag :)
Ha en bra helg EmiliaP !
Bl.a ska jag fira min mamma som fyller pensionär. Ska bli kul som sjutton. För vi har planerat en massa när hon äntligen går i pension. Fast hon ska jobba ett tag till efter pensionen…
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Så gör min mamma med. Hon skall jobba ett år till så att hon får upp pensionen lite mera.
Vad bra, för sedan, ska min mamma gå in halvtid som vikarie. För då kan hon förhandla om sin lön o dessutom få mer betalt än innan hon gick i pension.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
i helgen har jag träffat min pojkväns vänner, alltid trevligt men ändå ack så smärtsamt påminnande att jag inte har några egna:/
Pysslat med mina kaniner jättemycket och lyssnat på en hel del musik,haft mycket ensamtid.
Hoppas du får en trevlig vecka, EmiliaP:)
Tack, jo denna vecka blir nog bra för jag hoppas på en utskrivning idag. 
Emilia: Vad är det får helgpermission o utskrivining ifrån?
Jag har levat inlagd på psykiatriska avdelningen i 8 veckor nu på onsdag, det är det jag haft permission ifrån och som jag hoppas bli utskriven idag. 
Då hoppas jag med att du kommer ut idag o önskar dig av hela mitt hjärta välkommen ut igen. O du vet att du kan skriva av dig här på ensamhet om det skulle vara så. Vi är många som gärna vill hjälpa till om vi kan.
Kram
Tack kära Lotta. Det känns bra att ni finns. Om en liten stund skall jag fara till läkaren och få intyget att jag blir utskriven.
Sen ner till avdelningen och packa ihop resterna av mina saker.
De kanske låter dumt. Välkomen hem..
Själv ligger jag här i soffan med flunsan o jag brukar trivas för mig själv men nu känner jag mig lite ensam o ynklig.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Tackar. Nu är jag utskriven och FRI. Hihi! Känns bra att få vara hemma alla dagar och inte bara några få. 
Ja, fri som en fågel, o glöm nu inte att vi finns här. Alla för en, en för alla. Även om den kanske kan ta lite tid innan man får svår. Så brukar man få svar.
Tack, ja det är ett bra ordspråk.
Ha en bra frihetsdag!
Krya på dig indra
/Kimmo
Tack. Kim