Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1626 ggr
indra-bus
2012-02-05 15:43
4

Hallå!

Hur är de i vinter mörkret. De börjar i alla fall att bli ljusare så att de märks nu.

Har ni gjort något skoj i helgen?

Jag har faktiskt umgåts med en ny vänn. Som oxå har en halv djurpark hemma. Så vi har lite o prata om ;)

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

[Beavis]
2012-02-05 17:02
1

Trevligt jag har bara spelat på datorn och tränat lite

JereMina
2012-02-07 14:49
1

Det lät trevligt indra-bus Flört

Kalendula
2012-02-10 20:31
1

Jag har det riktigt trevligt. I början av januari så hjälpte jag ju en vän o hans son hem från italien. Nu är även hans bästa vän här. O i helgen kommer min bästa vän o hans alla barn o hälsar på.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

JereMina
2012-02-11 00:30
2

Jag har det bra men det är mycket som rör sig omkring mig då det alltid är någon som verkar behöva mitt stöd och min hjälp.

I helgen ska jag prova att promenera så mycket som möjligt med man och hund. Ha det gott!

indra-bus
2012-02-13 11:20
4

Ja de har varti jätte trevligt faktist. De är en tjej jag värkligen trivs med.

Inte en sån vars samtals ämne är att prata skit om andra. Sånt är inte min grej men i min förra bekantskaps krets var de alltid prat bakom ryggen.

Kanske därför jag böjat att föredra  djurs sälskap de dömmer ingen.

JereMina

Skönt att du tagit dig ut o prommenerat med hund o gubbe. De är en bra åtehämtning. När de ät mycket runt en.Vad har du för hund??

O tjejen glöm inte bort att ta hand om dig själv.Be höver du själv stöt stöttning kan du ju skriva av dig här o få lite pepp Flört

julklappen
2012-02-27 15:40
3

Jag har umgåtts med än del av mina barn och barnbarn och make.Vi åt Pizza.

[Beavis]
2012-02-27 15:44
3

Min filosofi är att allt jag säger om en person ska jag kunna och vara beredd attsäga till densamma. Skitsnack gillar jag inte. Stå för dina åsikter.

JereMina
2012-03-14 00:49
1

#5 Indra-bus vi fick besök av äldre sonen med familj och det är fru, två barn och två hundar blandad med vår hund Molly som är en dvärgpudel och våra 3 katter.

Då blir det fart och jag har en väninna som har ett uttryck om det:

Fullt ös medvetslös *hihi* så blir jag efter deras besök.

Det är roligt också och i helgen var vi ut på promenad men bara korta då det blåste kraftigt och var superhalt.

Tack för det! Kram

JereMina
2012-03-14 00:50
1

Vad fin du är på avataren Indra-bus Glad

indra-bus
2012-03-14 10:25
1

Oj, Jag tacker ja. De samma Flört