Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettjobbiga-känslor
Läst 1739 ggr
that girl
2012-01-17 18:32
3

Kärlek

Jag har fått ett problem, jas va tillsammans med en kille i ungefär ett år sen gjorde vi slut förra somaren, och när skolan börja igen så fick jag se att han hade skffat en ny tjej.

Men jag hade fortfarande starka känslar för honom så ja berätta det för honom och då sa han att hade det för mig också. Så efter att tag så gjorde han slut med tjejen och vi blev tillsammans igen.

Men grejen är det aat han hade känslor för oss båda så han kunde inte välja och nu för inte så länge sen sa han att han skulle gå tillbaka till den andra så jag blev jätte ledsen, men nu säger han att han inte vet längre. Ja vet verkligen inte vad jag ska göra ja älskar honom men vet inte om ja klarar av att bli sårad igen…

snälla hjälp mig vad skulle ni göra?

Kalendula
2012-01-18 13:32
1

Egentligen handlar det om att bestämma sig, o kanske kan du hjälpa honom genom att be honom att bestämma sig.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

that girl
2012-01-18 20:17
1

ja jag har sagt till hononm det men han lyssnar inte han går bara runt i sin egen värld och försöker komma på vad han ska göar så ja vet inte riktigt hur ja ska göra..

[Beavis]
2012-01-19 02:03
4

Det kanske låter grymt? Men kanke han inte är värd den energi och kärlek som du ger honom?

Han vill uppenbaligen "ha kakan och äta den".  Han kommer inte att välja någon av er så länge han inte behöver och ni köper hans velande.

Som sagt fundera lite på saken och världen är full av andra killar som är bättre.

that girl
2012-01-19 18:35
1

aah tack ska tänka på saken så får vi se hur ja ska göra.

[Beavis]
2012-01-19 21:37
1

Alternativet är att ni delar. men det är jobbigt i längden.

Lyck till

JereMina
2012-01-27 21:42
1

Jag håller med Beavis i kommentaren #3 Lycka till!