Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 2556 ggr
indra-bus
2

Sällskaps djur

Har ni några djur?

Vilka i såfall?

Jag har hund, katt, kanin o 4 marsvin. De får mig att känna mig mycket mindre ensam.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Denna kommentar har tagits bort.
Kalendula
2

Ska ni bråka o tjafsa får ni ta det via PM till varandra INTE genom denna sajten!

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Kalendula
1

Polly, om du lägger in ett till sånt inlägg här, så är jag tvungen att ge dig skrivförbud.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Imasy
1

Kalendula, ta dig en titt på Värdsajten vettja ;)

JereMina
1

Vad är det som händer?

Imasy
2

Hela iFokus är totalt nerspammat av ett troll som inte ligger på latsidan direkt, mer info finns på värdsajten.

Kalendula
2

Jag har två akvarium ett 375 liters o ett 720 liters. 2 undulater, 2 katarinaparakiter, 2 nympfparakiter o fyra katter. Ibland har jag silverfisk o på sommaren spindlar som kommer in o hälsar på.

Gör ett tillägg: Tisdag den 3/1 blev jag med Undulater. En som jag räddade från ensamhet o en köpte jag som sällskap till den jag räddade.

[rose-m]
1

Jag har en hund sen 2 år tillbaka och jag håller med. De klarar det mesta av ensamhet. Men man måste dock tänka på mänskligt umgänge i alla fall även om det får skjutas till framtiden.

wingren
1

En katt och två marsvin :)

Lolly
1

En massa djur m.m.

Kalendula
2

Vad för djur Lolly? Ödlor, spindlar ormar, hönor, elefanter?

KaiPon
1

Vi har en nymfparakit som jag döpte till Kiba :D

Sen tycker jag det är ganska coolt att vi skaffade den innan jag fick reda på att basisten i en av mina favoritband också har en nymfis XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

isa
1

Jag har min katt. Hon heter Lina och är 12 år och hon är min bästa vän, och den helt underbaraste i hela världen.

Blueberry95
1

Jag har 2 jättefina katter och en häst. :) Fast jag skulle gärna villa ha fler djur.

[Beavis]
1

Några flugor som övervintrar har jag och säkert några andra insekter? :-)

Kalendula
1

#19 Silver fiskar är rätt vanligt att man har hemma.

[Beavis]
1

På somrarna bor det en spindel i mitt badrum. helt klart en odödlig sådan för jag har försökt avliva den, men den återkommer gång på gång

indra-bus
1

Jag glömde ju presentera min stora flock med dam råttor de har förökat sig drastiskt när jag varit sjuk. O devärkar vara en o dödlig art Tungan ute

[Beavis]
1

Ja dammråttorna glömde jag med.. Skrattande Har ett par av dem jag med.

Men har inte haft något större husdjur på flera år

Kalendula
1

FörvånadSkrattande Beavis, har du dammråttor?

[Beavis]
1

En hel kennel kalendula. De har förökat sig drastiskt sen jag inte orkat städa Skrattande

Kalendula
1

Aha, en uppfödning av dammråttor. Får jag föreslå att du gör en enda grej, men bara en enda varje dag tills din uppfödning av dammråttor är borta. Skrattande

[Beavis]
1

Men då försvinner ju dammråttorna Gråter

indra-bus
1

Beavis. Du är inte sugen på att skaffa ett något större djur?

De finns så många hemmlösa katter som behöver nya kärleksfulls hem.

[Beavis]
1

Jag har funderat å¨det Indra men kommitfram till att jag inte orkar med ansvaret. visserligen är det trevligt med katt eller hund men de ska matas och rastas man ska rensa kattlådor och klippa/kamma dem… nä jag är för lat för det. jag kan klappa på morsans djur när jag hälsa på.

fckingdead
1

Jag har nio råttor här hemma, tur att dom finns om man inte vill vara ensam :)

Malteråttan (L)

indra-bus
2

Beavis

De är ju jätte bra att du tänker föst.  D är ju oxå att ta ansvar för djuren. Många som skaffar djur o när de tröttna finns de på blocket avlivas eller i ..värsta fall släpps ut att klara sig själva.

De var bara ett litet förslag i all  välmening Flört

[Beavis]
1

Helt okej, djur är trevliga men jag ska nog inte ha ensamt ansvar om ett