Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1399 ggr
indra-bus
2011-12-30 19:51
1

Nyår

Hur ska ni fira nyår?

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

MimmiH
2011-12-30 20:05
1

Kl 17 går jag hem till en kompis som bor ca 100 meter bort för att äta middag och umgås så klart. Jag tänker inte stanna så länge - både min hund o jag är livrädda för smällare o raketer. Eller egentligen så är min hund ganska lugn - medans jag är livrädd - ombytta roller. Större delen av nyårsafton kommer jag att fira med mina djur.

Hur ska du fira nyår?

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

JereMina
2011-12-30 20:36
2

Min mamma och hennes man ska komma hit och äta god mat och stanna till på Nyårsdagen så jag hoppas att vi får det trevligt och lugnt.

Kalendula
2011-12-30 21:06
3

Jag ska hjälpa min underbara kompis Thomas att äntligen flytta resten av sitt bohag till sitt nya ställe. Fick honom o fatta detta igår, så imorgon kör vi, men vi kommer att ta det jättelugnt.

indra bus, hur ska du fira nyår?

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

indra-bus
2011-12-30 21:42
2

Tackar som frågar Glad

Har halsfluss så de blir i soffan med hunden, missen, kaninen o marsvinen..

Ganska skönt facktiskt..

Umgås hällre med dem än många mäniskor..

JereMina
2011-12-30 22:53
2

Indra..djuren är ett mycket bra sällskap Glad Krya på dig

indra-bus
2011-12-31 12:13
2

Tack JereMina.  De är lite bättre i dag, Fast nyårs supen kommer nog att bestå av flytandeSkrattande

Önskar från soffan alla ett riktigt GÅTT NYTT ÅR!!

[Ambrosia]
2012-01-01 14:21
1

Jag firade med min kompis Emma. Hon kom hem till mig, så gjorde vi plankstek och päron med after eight på. Vi hade det jätte kul.

Förra året var jag ensam. Men nu slapp jag det. Det var skönt. :)

Indra-bus: Krya på dig.

Kram från Ambrosia :)

Kalendula
2012-01-01 14:32
1

Å vad gott Ambrosia, själv köpte jag mig en Hummer för några dagar sedan.Har ju aldrig smakat på hummer, men det var en besvikelse. Det smakar ju krabba. Så jag gac lite till katterna o resten gjorde jag till en rör att ha på mackan. Skrattande

Riktigt kul hade jag det i går med min bror o bästa vän. Vi fick med nästa allt från hans gamla boende. O jag fick köra lastbilen, så otroligt roligt att köra den. Har bestämt att när jag blir stor så ska jag ha en sån stor bil o den ska jag låna ut ibland till människor i min närhet som behöver ha en stor bil med som inte har råd att hyra en. O då ska jag köra Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

signemo
2012-01-01 15:07
1

KIkar in och önskar er alla ett fint 2012Skrattande

Var rädda om varandra

Lolly
2012-01-02 23:13
1

Hemma.