Tillsammans!!!
Så här känner jag ibland vad gäller olika delar av mitt liv. Att många gånger så förväntar sig människor att man ska göra hela jobbet själv. Te.x som att skriva inlägg.
Många förväntar sig att inläggen ska komma av sig självt. Men det gör inte det. Det är inte alltid som jag har någonting att skriva om. För jag har väldigt många saker som jag brinner för och är intresserad av.
Att sätta sig och luta sig tillbaka är ju alltid enklast att göra. Och hoppas på att någon annan ska dra igång. Men hur drar man igång när många lutar sig tillbaka? Det är ju som att gå in i en betongvägg. Hur blir det ett levande forum om inte alla drar sitt strå till stacken?
Vi är väldigt många och tillsammans kan vi göra forumet ännu mer levande.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Ja, hej och hå Lotta det är inte lätt att ha en sajt inte 
Nej, det är det ju inte …. men ändå 
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
# 0 Den låten var det fart i må jag säga
Är lite av hårdrocksfantast 
Tänkte jag skulle skriva en rad här. Var ute och snurrade runt på lite sajter och halkade in här.
Det här med ensamhet kan ju beröra alla människor på ett eller annat sätt. Antingen man valt ensamheten själv eller att man är ofrivilligt ensam. Själv är jag lite av en ensamvarg som gärna drar mig undan emellanåt.
Tänkte kika runt lite och se vad ni skrivit här 
Förlåt att jag varit slarvig. Jag menar det verkligen!
Jag ska försöka skärpa till mig.
Kram på dig Kalendula, Ditt arbete härinne är ovärdeligt!!!
Tack isa
Välkommen tillbaka!
Kalendula: Du kanske kan gå in på tex missbruk-, anhöriga-, ångessjukdomar-, ätstörningarifokus mfl och tipsa dem? Starta ett inlägg o bara presentera sajten helt enkelt :)