Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1441 ggr
Kalendula
2011-12-22 17:34
1

Förhoppningar 2012?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har du för förhoppningar på 2012?

Mina förhoppningar är att bli en ännu bättre människa o att kunna hjälpa andra människor på ett ännu bättre sätt än jag gör idag. O att andra människor blir bättre en människa efter den andra.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

MimmiH
2011-12-22 20:29
1

Hej, jag har inte funderat så mycket på det här med förhoppningar inför 2012. En grej jag kommer på är att jag hoppas att jag kan klara mig utan en av mina mediciner.

Jag skriver mer se´n om jag kommer på nå´t.

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

wingren
2011-12-23 00:01
1

Min största förhoppning är att jag ska må bättre! :)

julklappen
2011-12-23 10:20
1

Och  MIN största förhoppning inför 2012 är att min älsta son och han,s fru här i Nyköping ska ta upp kontakten med mig och min familj igen.(i år blir det 5 år sen vi hade kontakt med älste sonen.Och vi vet inte varför älste sonen och han,s fru inte vill ha någon kontakt med oss längre. Så prata inte om gemenskap när det är Julhelg)

Kalendula
2011-12-23 10:38
1

Julklappen: Men varför har ni inte frågat honom? Han kanske också går omkring o undrar varför ni inte tar kontakt med honom.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

wingren
2011-12-23 11:37
1

#4 julklappen har skrivit det här om sin son i en tråd, tror inte det var denna iFokus sajten dock. Men han är tyvärr avvisande mot sin lilla mamma o resten av familjen.

Julklappen, hoppas du får en god jul ändå! julkram till er alla :)

Kalendula
2011-12-23 11:58
1

wingren:Då förstår jag.Flört

wingren
2011-12-23 12:00
1

#6 Ja det är inte lätt o hålla koll på allt o alla x) hihi

Kalendula
2011-12-23 12:02
0

wingren: Nej det är det absolut inte o inget jag strävar efter Skrattande

wingren
2011-12-23 12:04
1

Kalendula: Nee, det hade ju blivit jobbigt om man varit sån, att man måste hålla koll på allt o alla menar jag ^^