Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1827 ggr
wingren
2011-12-16 21:58
1

Just nu?

Ja, vad gör ni just nu? Något ni funderar över eller ska ni kanske ut en sväng eller liknande? Man är ju inte alltid ensam och det kan man också lyfta fram tycker jag :)

Just nu är jag hemma hos min pojkvän som sover i sängen några meter ifrån mig, har dock ingen lust att sova men vet inte riktigt vad jag ska ta mig för

(visste inte vilken kategori jag skulle placera inlägget i)

Geru
2011-12-16 22:27
1

Jag gör… Nada! Ska nog spela lite HoN.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

meliora
2011-12-16 22:30
1

Jag sitter själv och funderar på om jag ska ta setget bort mot sängen eller sitta kvar lite till. Men känner att jag inte riktigt komma kunna somna trots att jag är dödstrött. Ingen bra dag alls.

wingren
2011-12-16 22:54
1

Tråkigt att höra att det inte varit någon bra dag, får hoppas att morgondagen har något bättre att erbjuda! :)

Kalendula
2011-12-18 19:38
1

Just nu gör jag inte så mycket, men i hlegen har jag varit på Lisebergs julmarknad o idag gjorde jag min mor o ena bror sällskap när dom skulle iväg o köpa sparbössor. Men dom hittade inga. Jag hittade däremot en massa bra o ha saker. Växtklämmor, flaskoborste, rotfruktsborste, fikon, dadlar, mm.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

JereMina
2011-12-18 20:44
1

Jag har suttit en timme ungefär vid datorn och varit på facebook och här på iFokus och skrivit först och främst på sajter som jag är Medarbetare på.

Vilka bra grejer du hittat Lotta!

[Ambrosia]
2011-12-19 15:13
1

Just nu väntar jag på om min kompis ska svara på mitt sms. Frågade hur hon mår och om hon vill prata på msn. Hoppas hon svarar snart. Jag äter också lite godis emellanåt. Funderar på att lyssna på musik om en stund.

Kram från Ambrosia :)

wingren
2011-12-19 16:40
2

Godis är gott! (:

JereMina
2011-12-20 01:22
2

Jag har suttit här ett tag och surfar runt lite…natti Glad