Gomorron 19/12
BusHanna: Godmorrgon. Mysigt med vinter hos dig. Hoppas du får en fin dag med.
Jag känner mig ensam, inte som i går kväll. Då var det väldigt påtagligt. Men jag har varit hemma hos mig en vecka nu. Träffa en i kyrkan i onsdags 1 1/2 timme och kuratorn i fredags 1 timme. Annars har jag varit ensam hela veckan. Det känns jobbigt.
Jag ska vara hemma nu i dag och i morgon (men då ska jag handla julklappar) och sen vid 4:a på onsdag kommer pappa och hämtar mig. Så åker jag till dom och firar jul där.
Men det känns jobbigt att vara själv hela tiden. På kvällarna är det värst. Ville bara berätta det.
Kram från Ambrosia :/
Vaknade jättesent idag o fick väl lite bråttom. Så jag gjorde det viktigaste, sedan åkte jag till Torp köpcentrum o köpta två julklappar till julklappsspelet som ska spelas på julafton. I 3 timmar gick jag omkring där o letade, men samtidigt delade jag ut mina visitkort om den världsomfattande konserten.
Det är så roligt att prata med människor om detta, göra dem medvetna om vad konserten kommer att fylla för syfte.
Nu är jag hemma o är astrött, så det blir en tupplur, sedan ska jag fortsätta att översätta från engelska till svenska. Min tanke är att få tag i någon som kan hjälpa till att göra en hemsida på svenska med information om konserten och fonden.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"