Snart Jul
Så fint du har det hos dig. Själv har jag inte julpyntat alls, för jag har ingen lust att göra det i år. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Tack! Konstigt för jag har inte samma glöd jag heller att pynta som jag brukar ha varje år 
JereMina: Vad mysigt du har hemma hos dig. Fin gardin och vackra luckor.
Jo min jul ska jag fira hemma hos mina föräldrar. Blir en lugn jul i år. För mer orkar jag inte med. Har precis blivit sjukskriven för depression. Orkar inte springa runt och leta julklappar, men har skickat i väg alla julkort utom ett nu. :)
Men jag har det julpyntat här hemma. Det är fint.
Må så gott. Kram från Ambrosia :)
Åååå, jätte fint jul fönster..
Jag brukar tycka att de är jätte kul att jul pynta, men i år är de inte med samma glöd som andra år,,
Kanske snö bristen?? Jag älskar snö o de har vi ju inte haft brist på de senaste åren :)
Jul KRAMAR!!
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Asså, du har det så fint hemma hos dig JereMina 
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Känner mig så hemma 
Du kommer att göra det än mer då du kommer och hälsar på så småningom, eller hur? 
Japp