Hemma igen
Jag hamnade ju på sjukan i våras som ni kanske vet och efter det så har jag bott hos min mamma och i början efter jag kom till mamma ifrån sjukhuset så orkade jag inte göra någonting.
Först nu i höst har kroppen laddat upp sig till den grad så att jag kan börja leva igen.
När kylan kom till sverige så sjönk temperaturen i min mammas hus (på grund att hon bara eldar) så jag var tvungen att flytta hem igen för att må bra.
Det har tagit några veckor att installera sig och få iordning hemma, men nu börjar det kännas som vanligt igen och dagarna flyter på som de gjorde förra sommaren…
Jag har som ni vet diagnosen Aspergers Syndrom och den här diagnosen är jobbig av den anledningen att jag är väldigt duktig på en del saker, men de mest behövliga sysslorna såsom att få det att fungera hemma med matlagning behöver jag stöd. Så jag har fått ett boendestöd som kommer hem till mig och hjälper mig med planeringen utav maten.
Min migrän har också blivit sämre det här året, men nu har jag visst fått bra mediciner som dödar anfallen.
Livet rullar på och idag fotade jag ett flygplan som var högt uppe i luften, från balkongen.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Skönt när man kommer till rätta igen 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Vad glad jag blir att läsa det här Hanna och du vilken frän bild på det snabba flygplanet 
Ja, Lotta, det känns skönt, särskilt när jag inte har behövt ta värktabletter på hela dagen.
Få se hur det ser ut imorgon.
Om det håller i sig. 
Susanne, må du tro att det var svårt att fota den lilla yttepytte snabba saken och så har jag varken bildstabilisator på kameran eller objektivet. Det gärller att inte skaka på handen! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Så skönt att "livet rullar på" som du skriver. Det gäller ju att hitta balans, vilket inte alltid är det enklaste. Hoppas du trivs och kommer trivas bra i ditt hem!