Att fråga
Om du hade viljat ha hjälp med något, skulle du vilja att man frågar dig vilken form av hjälp du skulle vilja ha. Hellre än att få tips, råd o goda idéer?
Själv föredrar jag att jag får frågan om vilken hjälp jag skulle behöva.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Om jag vill ha hjälp så ber jag om hjälp.
Om jag vill ha råd, så ber jag om råd.
Tycker du det är svårt att be om hjälp eller råd? Vill du hellre att andra fråga dig om du behöver?
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Jag har absolut inte svårt för att fråga, men om någon vill hjälpa, så föredrar jag att jag blir tillfrågom om vilken form av hjälp jag vill ha.
Frågan slängde jag ut därför att man som väldig ensam kan ha svårt för att be om hjälp, vilken en del kanske inte förstå. Därför att man vill inte tränga sig på o störa andra i deras liv. Dessutom så ÄR det så att är man ensam så har man inte någon att be om hjälp heller. För man ÄR ensam 
Nu är ju jag dock inte helt ensam, utan har fått klara mig bäst sjutton jag vill utan hjälp av någon. Vilket i sin tur gör mig ganska avståndstagande till andra människor i mitt liv. Människor ska kunna hjälpa mig lika mycket som jag hjälper dem. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"