Småprat 26 Augusti
Jag är nu hemma sedan några timmar tillbaka. Var i Ullared med Rasmus igår. Det var inga problem att köra dit. Men på Gekås skulle vi leta efter sopborste o skyffel till mamma.
O oj vad vi letade. Vi var hit o dit, o uppe o nere flera gånger. Blev hänvisad en hit en dit. Tillslut tröttnade jag o gick till informationen, som sa att jag skulle prata med den killen som stod lite längre bort. Men honom har jag pratat med förut så jag o han visste inget. Men gick o frågade honom igen, samtidigt som jag använde mig av kroppspråket för att illustrera vad jag menar.
Nä, säger han, dom är slut. tack o lov sa jag, då kan jag äntligen sluta leta o åka hem, för nu är jag klar med mitt för denna gången.
Hemresan var svårare, för vi var hungriga så vi stannade till vid McDonalds. Sedan körde jag fel i rondellen o for iväg ut på motorvägen mot malmö igen. Vi fick vända vid kommande trafikplats.
I göteborg var det såna köer att jag inte orkade hålla ner kopplingen på bilen, var så trött i kroppen.
Men vi kom hem, då satte huvudvärken in. O jag tänkte som så att jag sover över hos mamma hellre än att jag kör hem när jag är så trött. Tur var det, för jag somnade tidigt
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"